مشارکت مردم برای صیانت از محیط زیست زیربنای زندگی سالم است

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم برای صیانت از محیط زیست زیر بنای زندگی سالم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،غلامرضا تاجگردون در آیین رهاسازی ماهیان سفره هفت سین در پارک شهر دوگنبدان با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع آب، خاک و جنگل ها برای چرخه زندگی موجودات زنده افزود: تمام مردم و مسئولان برای بقای محیط زیست سالم باهم مشارکت جدی داشته باشند.
وی با یادآوری اهمیت حفظ منابع ملی از جمله منابع آب ،جنگل ها و مراتع تصریح کرد: توسعه پایدار ر سایه حفظ محیط زیست ممکن خواهد بود.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برگزاری جشن های رهاسازی ماهیان سفره هفت سین در دریاچه های مصنوعی افزون بر افزایش روحیه نشاط و شادابی در مردم گام بلندی به سوی حفظ محیط زیست است.
وی بیان کرد:نهادینه کردن فرهنگ مهربانی با طبیعت به کودکان با رفتارهای عملی به ویژه در طبیعت گردی های ایام نوروز امکان پذیر است.
تاجگردون از مردم خواست با خاموش کردن بقایای آتش در جنگل، جمع کردن زباله ها و قرار دادن در مکان های مشخص شده در دامن طبیعت به حفظ این گنجینه های خداوندی کمک کنند.
در این آیین جمعی از مسئولان، خانواده ها و کودکان شهرستان گچساران ماهیان سفره هفت سین خود را در آب دریاچه مصنوعی پارک لاله شهر دوگنبدان رها کردند.
دوگنبدان مرکز شهرستان نفتخیز گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.