تعداد مهمانان نوروزی کهگیلویه و بویراحمد به بیش از 160 هزار نفر رسید

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد کل مهمانان نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد تا امروز 164 هزار و 968 نفر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمود باقری با اشاره به آمار مسافران و گردشگران ورودی به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: آمار اسکان در روز دوم فروردین در کل استان 50 هزار و 665 نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین آمار مسافران نوروزی را در شهرستان گچساران اعلام کرد و عنوان داشت: آمار مسافران نوروزی در این شهرستان 22 هزار و 574 نفر بوده است.

وی همچنین به کل آمار اسکان تا امروز اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد کل مهمانان نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد تا امروز 164 هزار و 968 نفر بوده است.

این مسئول اضافه کرد: تعداد بازدیدکنندگان از جاذبه‌های استان اعم از تاریخی، فرهنگی و طبیعی 86 هزار و 195 نفر بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: بیشترین بازدید از حرم مطهر بی‌بی حکیمه (س) با 9 هزار نفر و بافت تاریخی دهدشت 3 هزار و 750 نفر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: استان ما به واسطه پتانسیل گردشگری هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی است که در این زمینه تمهیدات لازم جهت رفاه حال آنان در نظر گرفته شده است

انتهای پیام /ف

برچسب ها: مهمان ، نوروزی ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.