نظارت بر ناوگان تاكسيراني مشهد با نصب سامانه من كارت

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري مشهد گفت: با نصب سامانه فني و هوشمند من كارت علاوه بر پرداخت الكترونيكي، نظارت كامل و دائم بر ناوگان تاكسيراني امكان پذير مي شود.

نظارت بر ناوگان تاكسيراني مشهد با نصب سامانه من كارتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، سيدمهدي علوي مقدم از تجهيز سه هزار دستگاه تاكسي به من كارت در سال جاري خبرداد و افزود: این سامانه ويژه ناوگان تاكسيراني ساخته شده و به صورت آزمايشي روي تعدادي از تاكسي هاي سطح شهر نصب و آزموده شده است.

وی با اشاره به اينكه ساخت و نصب هر دستگاه اين سامانه روي تاكسي حدود 15 ميليون ريال هزينه دارد، افزود: اكثر تاكسي داران اين هزينه را تقبل نمي كنند لذا به دنبال مذاكره با سرمايه گذار براي هوشمندسازي ناوگان هستيم.
علوي مقدم ادامه داد: تا پايان سال اين سامانه روي سه هزار دستگاه تاكسي با اولويت خودروهاي فعال در مبادي ورودي شهر، خطوط بي‌سيم و برخي از خطوط مهم شهري نصب مي شود.
وی افزود: با نصب اين سامانه علاوه بر پرداخت الكترونيكي، نظارت كامل و دائم بر ناوگان تاكسيراني نيز امكان پذير مي شود.
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري مشهد با بيان اينكه كليه تاكسي‌هاي فعال در مشهد به سامانه تاكسي‌متر مجهز هستند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مي توانند با شماره 33448150، تلفن گوياي 33134 و يا مركز 137 ارتباطات مردمي شهرداري تماس بگيرند.
انتهای پیام //


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.