لرستان؛

رونمایی از مستند برای گونگادین بهشت نیست در موزه سینمای ایران

آئین رونمایی از پوستر و اکران فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست ساخته ی غلامرضا نعمت پور ، سینماگر موفق لرستانی ، دهه ی سوم اردیبهشت ماه در موزه ی سینمای ایران برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیستپس از حضور موفقیت آمیز در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی عصر روز چهارشنبه ٢٢ اردیبهشت و باحضور جمع کثیری از فیلمسازان و علاقمندان سینمای مستند در موزه سینمای ایران در شهر تهران رونمایی و اکران خواهد شد .

این فیلم سپس در هشت سینمای تهران و شهرهای کرج ، شیراز ، اصفهان ، مشهد ، دورود لرستان و خرم آباد اکران می شود.

سید غلامرضا نعمت پور نویسنده و کارگردان فیلم گفت : خوشبختانه پس از دو سال موفق به اکران سینمایی فیلم برای گونگادین بهشت نیست در گروه سینمای هنر و تجربه شدم . وی در خصوص سینمای هنر و تجربه افزود : گروه سینماهای «هنر و تجربه» تلاشی برای نمایش آن دسته از فیلم‌های باارزشی در میان فیلم‌های غیرتجاری است که اکران‌شان می‌تواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آن‌ها را در جامعة سینمایی روشن کند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.

وی افزود : خیلی خوشحال خواهم شد که مخصوصا هم استانی ها و همشهریانم این فیلم را ببینند زیرا علی دریکوند از مفاخر ایران و جهان است که متاسفانه بدلیل زندگی عجیب وغریبش در کشور و استان خود ناشناخته مانده است و من و دوستانم سعی زیادی کرده ایم که تا شناخت درستی از این نویسنده بزرگ لرستانی به مخاطب دهیم .

برای گونگادین بهشت نیست فیلمی است در خصوص زندگی شگفت انگیز نویسنده جنجالی لرستان یعنی علی میر دریکوند یا همان گونگادین .

این فیلم همچنین در ٢٥ اردیبهشت در تالار ماه حوزه هنری لرستان واقع در میدان امام ، روبروی اداره کل آموزش و پرورش به نمایش در خواهد آمد .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.