کرمان؛

اعتبار بدهید،تقاطع های آزادی و ولی عصر کرمان تا پایان سال آماده است

شهردار کرمان درباره پروژه های عمرانی شهر کرمان گفت: در صورت تامین اعتبار لازم، قرارگاه خاتم می‌تواند ظرفیت کار را تا دو برابر افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام شهرداری کرمان،علی بابایی از برگزاری دو جلسه با گروه مشاوران مالی شهرداری خبر داد و افزود: برای تامین 200 میلیارد تومان از بودجه‌ی شهرداری با روش‌های جدید تامین منابع مالی، با بانک مسکن و بانک شهر در حال مذاکره هستیم.

وی از پی‌گیری سند زمین زغال‌سنگ خبر داد و گفت: پس از این‌که سند زمین صادر شد، به سرعت تبدیل به پول می‌شود تا برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ی میدان آزادی به قرارگاه خاتم پرداخت شود.

همچنین نماینده‌ی قرارگاه خاتم در کرمان از آغاز تولید عرشه‌ی پل‌ها، از اردی‌بهشت‌ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: اولین پلی که به‌زودی عرشه‌ی آن نصب خواهد شد، پروژه‌ی ولی‌عصر است.

یوسف نجفی با اشاره به رفع معارض‌های تاسیساتی تقاطع‌ها گفت: اگر منابع مالی به موقع و سریع‌تر تزریق شود، می‌توانیم سرعت کار را بیش‌تر کنیم و با انجام دو شیفت کاری، پروژه‌های میدان آزادی و ولی‌عصر (عج) را تا پایان امسال تحویل دهیم.
انتهای پیام/ح




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار