کارشناس داوری که علیه استقلال نظر داده بود در فدراسیون کتک خورد!

بعد از افشاگری دو روز پیش علی خسروی، او روز گذشته برای پاره‌ای از توضیحات به فدراسیون فوتبال رفت.

کارشناس داوری که علیه استقلال نظر داده بود در فدراسیون کتک خورد!
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از افشاگری دو روز پیش علی خسروی، او روز گذشته برای پاره‌ای از توضیحات به فدراسیون فوتبال رفت. همین حضور خسروی باعث شد تا حاشیه جدیدی در فدراسیون فوتبال شکل بگیرد.

مسعود عنایت که در این دیدار با منتقد سرسخت خود مواجه شد، بعد از درگیری لفظی با این پیشکسوت داوری، شروع به زد و خورد شدیدی کرد تا ساختمان فدراسیون فوتبال بعد از درگیری فیزیکی اخیر میان علی کفاشیان و محمد مایلی‌کهن، این بار محل ایجاد درگیری جدیدی میان فوتبالی‌ها باشد.

خسروی بعد از اعلام نظرات کارشناسی‌اش در مورد مسابقات هفته بیست و هشتم، اعلام کرد که با واکنش تند فردی از خانواده داوری مواجه شده است. بیشتر ناظران این فرد را خود عنایت معرفی کرده بودند نا اینکه خسروی شنبه شب ابتدا در صفحه اجتماعی خود و سپس در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر این موضوع را تکذیب و تاکید کرد فردی از جامعه داوری مدنظر اوست.

خسروی در این باره اعلام کرد که شخص مورد نظر با او تماس گرفته و بعد ار تهدید به او گفته که اگر اراده کند ۱۰۰ میلیون تومان به رسانه های می‌دهد تا او را خراب کنند! البته خسروی در ادامه گفت که حاضر است مدارک مستند خود از این تماس عجیب را به مسئولان انضباطی اعلام کند و به همین دلیل او روز گذشته در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد که زد و خورد او با عنایت پیش رفت.

منبع: آی اسپورت

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگر داوری به ضرر استقلال شد عابدینی را از فوتبال حذف می کنیم