در نشست خبری مطرح شد؛

81 هزار پروژه نيمه تمام در كشور وجود دارد/ايجاد 63 هزار فرصت شغلی در كشور

معاون امور تعاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 81 هزار پروژه نيمه تمام در كشور وجود دارد و دولت آمادگی سرمایه گذاری در هر يك از پروژه های دارای توجيح اقتصادی را دارد.

81 هزار پروژه نيمه تمام در كشور وجود دارد/ايجاد 63 هزار فرصت شغلی در كشوربه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حميد كلانتری معاون امور تعاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعی در نشست خبری كه امروز(يكشنبه) در محل اين وزارتخانه برگزار شد، با بيان اينكه پنج شاخص اصلی برای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است اظهار داشت:در همين راستا ما نيز در تلاش هستيم تا در حوزه تعاون پنج شاخص مردم ، عدالت بنيان، برون گرايی ، درون زايی و دانش بنيانی را مورد توجه قرار دهيم.

وی گفت: با توجه به اينكه هم اكنون در شرايط ركود و رفع تحريم ها قرار داريم ، بايد تلاش كنيم نرخ رشد اقتصادی را كه بر اساس عملكرد سال های91 تا 93 فاصله ای چشمگير با نرخ مطلوب ايجاد كرده بود، بهبود بخشيم.

معاون امور تعاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: با وجود اینکه نرخ رشد در برنامه ششم توسعه 8 درصد در نظر گرفته شده است، اما دولت در نظر دارد اين ميزان را  در سال 95 به 5 درصد كاهش دهد.

كلانتری اتكای اقتصاد به دانش را بسيار مهم برشمرد و مطرح كرد: هرچه سهم دانش در كشور افزايش پيدا كند به قطع يقين موفق تر عمل خواهيم كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار