قم

مربی قمی برای هدایت تیم ملی کاراته چین امشب تهران را به مقصد پکن ترک می کند

سرمربی جدیدتیم ملی کاراته چین گفت: هدف چینی ها حضوری موفق در المپیک است و اگر وضعیت المپیکی شدن این رشته مشخص شود حمایت ویژه ای از کاراته خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: مجید عبدالحسینی مربی قمی برای هدایت تیم ملی کاراته چین امشب تهران را به مقصد پکن ترک می کند.

سرمربی جدیدتیم ملی کاراته چین گفت: هدف چینی ها حضوری موفق در المپیک است و اگر وضعیت المپیکی شدن این رشته مشخص شود حمایت ویژه ای از کاراته خواهد شد.

مجید عبدالحسینی با بیان مطلب فوق گفت: پیش از این دو سال هدایت تیم ملی کویت را برعهده داشته و به خوبی با وضعیت کار با تیم های سایر کشورها آشنا هستم. البته در چین به دلیل پتانسیل بالا و تعداد زیاد کاراته کاها کار سخت از کویت است.

وی افزود: صحبت های مقدماتی ما برای هدایت تیم ملی چین در مسابقات شرق آسیاست و به احتمال زیاد تا مسابقات جهانی اتریش ادامه خواهد داشت. در این مدت هم وضعیت المپیکی شدن کاراته مشخص خواهد شد و می توانیم در مورد نحوه ادامه همکاری صحبت کنیم.

این مربی کاراته با بیان اینکه در صورت المپیکی شدن کاراته شرایط متفاوت خواهد بود اظهار داشت: چینی ها نگاه ویژه به المپیک ها دارند و اگر این رشته وارد بازیهای المپیک شود بدون شک با حمایت همه جانبه مواجه خواهد شد و من هم وظیفه سخت تری پیش رو خواهم داشت. باید منتظر بمانیم تا تصمیم IOC در این خصوص اعلام شود.

عبدالحسینی در پایان گفت: برای کمک به پیشرفت کاراته در چین و به نمایندگی از تمامی مربیان ایرانی راهی این کشور می شوم. از همه پیشکسوتان و مربیان کاراته کشور هم رخصت گرفته و امیدوارم بتوانم کار خود خود را بهترین شکل انجام دهم.



برچسب ها: کاراته ، قم ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.