روايت تكان‌دهنده از ۷ هزار جراحی در چهار سال

«7 هزار عمل جراحی موفقت آمیز تنها در 3.5 سال.» این عملکرد مردی 34 ساله است که می‌خواهد آقای جراحی ایران شود.

گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان - «7 هزار عمل جراحی موفقت آمیز تنها در 3.5 سال.» این عملکرد مردی 34 ساله است که می‌خواهد آقای جراحی ایران شود؛ عمل‌های موفقیت آمیزی که توسط یک عکاس حرفه‌ای هم عکاسی شده است. متخصصان، او را آینده جراحی ایران می‌دانند؛ نامی که امروز شاید برای خیلی از ایرانی‌ها ناشناخته باشد اما قطعا، در آینده‌ای نه چندان دور، زبانزد عام و خاص خواهد شد.

او دکتر رضا جباری نام دارد، متولد 1361 و زادگاهش مسجد سلیمان و جراح مغز و اعصاب و فارغ  التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی است. دکتر جباری باوجودی جوانی توانسته رتبه برتر برد تخصصی در کشور را کسب کند.

«هر ماه حدود 20 بیمار را با عشق و علاقه‌ای که به مناطق محروم به خصوص مردم زادگاهم دارم، به طور رایگان عمل می‌کنم.» این را مردی که می‌خواهد آقای جراحی ایران نام بگیرد، می‌گوید و می‌افزاید: «3 روز از هر ماه به مسجد سلیمان و روستاها و مناطق عشایری اطراف این شهر سفر می‌کنم و بیماران را ویزیت می کنم و اگر احتیاج باشد آنها را به تهران انتقال می‌دهم.» وی در گفتگو با «راه مردم» معجزاتی را که در حین عمل جراحی دیده، روایت می‌کند.

او که در سن 29 سالگی  فارغ التحصیل جراحی مغز و اعصاب شده است، در حال حاضر در بیمارستان لقمان، هتل بیمارستان گاندی، بیمارستان شرکت نفت مشغول به فعالیت بوده و علاقه بسیاری به کار خود دارد.

روايت تكان‌دهنده از ۷ هزار جراحی در چهار سال


دکتر جباری البته یک خبر خوش نیز دارد:«اگر امروز کسی سکته مغزی کند کجا می‌تواند مراجعه کند؟ به هر بیمارستانی که مراجعه کند فقط در بخش «آی سی یو» بستری می‌شود اما با راه اندازی مجهزترین مرکز علوم اعصاب خاورمیانه در ایران ، این دغدغه نیز امسال به طور کامل رفع خواهد شد. گفتگو با وی را در ادامه بخوانید:

تاکنون چند عمل انجام دادید؟

از زمان فارغ‌التحصیلی تاکنون 7 هزار عمل جراحی داشتم. در این جراحی ها دوست و همکارم آقای معدنچی که عکاس حرفه ای است در تمام عمل هایم حضور دارد. تمام عکس‌ها را جمع آوری کرده و تعدادی از آنها را به سمتی می برند که مقالات علمی تهیه کنند. هر ماه حدودا بین 100 تا 150 عمل جراحی انجام می دهم.

همه این 7 هزار عمل جراحی موفیت آمیز بوده است؟

تاکنون موفقیت آمیز بوده و اتفاق خاصی رخ نداده و همه اینها از لطف خداست. در واقع، تمامی عمل های جراحی از کوچکترین تا بزرگترین به لطف خدا موفقیت آمیز بوده است.

آقای دکتر، تاکنون عمل سختی انجام داده‌اید که بگویید به خواست خدا و عنایت او با موفقیت صورت گرفته است؟

همیشه که چاقوی جراحی به دست می‌گیرم با نام خدا کارم را آغاز می کنم. اعتقاد دارم که ما وسیله ایم و شفا دهنده خداست. به همین خاطر خداوند همیشه لطف و محبت خود را شامل حالم کرده و احساس می کنم در تمامی عمل‌هایم خدا عنایت می کند.

 از زمانی که دانشجو بودم تاکنون حدود 12 سال است؛ 3 روز از هر ماه به زادگاهم؛ مسجد سلیمان می روم و به یک مرکز خیریه  سر می‌زنم. همچنین به روستاها و مناطق عشایری اطراف شهر سفر می‌کنم و بیماران را ویزیت می کنم و اگر احتیاج باشد آنها را به تهران انتقال می‌دهم.

هر ماه حدود 20 بیمار را با عشق و علاقه‌ای که به مناطق محروم به خصوص مردم زادگاهم دارم به طور رایگان عمل می‌کنم. در این میان لطف خدا را در سایر جراحی ها دیدم.

از برخی معجزاتی که در عمل جراحی دیدید، روایت کنید؟

روزی ام آر ای یک خانم را آوردند و گفتند نابینا شده و دست و پایش حرکت نمی کند. او تومور بزرگ مغزی خوش خیم در سر داشت و در فقر کامل به سر می برد. ام آر آی او  را دیدم گفتند 5 سال گذشته است و در طول 5 سال این تومور بسیار بزرگ شده بود و فقر تنها علتی  بود که این زن تا آن زمان معلاجه نشده بود. همان روز براساس هماهنگی هایی که صورت گرفت این خانم از مسجد سلیمان به تهران انتقال داده شد. از این اتفاق چندین سل می گذرد. زمانی که مریض را عمل کردیم نیمی از جمجمه او را تومور تشکیل داده بود. سرانجام این زن عمل شد و حدود یک ماه در بیمارستان بود. بینایی او کامل نیست اما حالا می بیند و راه می رود. مانند این موارد آنقدر زیاد است که در زندگی کاری ام رخ داده و تاکنون هر چه دارم از دعای مردم است.

آیا هیچ وقت نخواستید برای ادامه کار به خارج از کشور بروید؟

من در 14 سالگی دیپلم گرفتم. در دبیرستان تیزهوشان شیخ انصاری درس خواندم و در المپیادها مقام کشوری کسب کردم و آن زمان موقعیت اینکه به خارج از کشور بروم فراهم شد اما مسائل عاطفی خانوادگی هیچ گاه اجازه نداد که حتی به این موضوع فکر کنم. تاکنون یک لحظه به این موضوع فکر نکردم که جایی غیر از ایران باشم.

به اعتقاد من خدا به هر پزشکی استعدادی خاصی بخشیده داده و پزشک باید هنر و علمی که در اختیار دارد را به مردم سرزمین خودش هدیه دهد. مسائلی در روابط عاطفی بین بیمار و پزشک که با پول قابل قیاس نیست.

به نظر شما، الان بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در چه وضعیتی قرار دارند؟

در بیمارستان‌های دولتی خصوصا در سال‌های اخیر روند خوبی  را در بازسازی بیمارستان‌ها و تجهیزشان شاهد بودیم. خوشبختانه بودجه‌های خوبی به بیمارستان‌ها تعلق گرفت. حتی یکسری از امکاناتی که در بیمارستان‌های دولتی وجود دارد در بیمارستان‌های خصوصی نیست. بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی خاص از بیمارستان‌های خصوصی پیشی گرفته و گاهی  امکانات اتاق عملشان بهتر است. منتها تنها امکانات ملاک نیست بلکه نوع رسیدگی و نوع برخورد و تامین مسائل روحی و عاطفی بیمار نیز بسیار حائز اهمیت است؛ مواردی که در رضایتمندی بیمار تاثیر دارد. به اعتقاد بنده، بخش دولتی در این قسمت بسیار ضعیف عمل کرده است.

به عنوان مثال بیمارستان گاندی یکی از بیمارستان‌های خصوصی بسیار خوب است که یکی از ویژگی های آن این است که از امکاناتی مثل هتل برخوردار است، ضمن اینکه امکاناتی برای همراهان مریض فراهم ساخته است. هتل بیمارستان گاندی، اولین ساختاری است که در تلفیق نظام سلامت و گردشگری ایجاد شده و جزء مجموعه‌های گردشگری در سال 94 مصوب هیات دولت شده به شمار می رود که البته در حال حاضر ثبت ضوابط و شکل‌گیری آن طی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های نخستین هتل بیمارستان خاورمیانه و ایران بگویید؟

هتل بیمارستان گاندی این ویژگی را دارد که به جز تخت‌های بستری و حالت بیمارستانی خود، مکانی را برای گذراندن دوره نقاهت بیمار(پس از جراحی ها و قبل از آن) در نظر گرفته و امکان اقامت همراهان را نیز فراهم کرده است که رضایتمندی بالای بیماران را به همراه داشته است؛ خصوصا برای بیمارانی که از راههای طولانی به تهران می آیند.

در مجموعه هتل بیمارستان گاندی یکسری از رشته‌های فوق تخصصی به طور خاص با توجه به توانمندی سهامداران و پزشکانی  وجود دارد. در این میان، هیات مدیره در حال شکل ‌گیری برخی بخش‌ها به صورت خاص تر است. به عنوان مثال در بخش‌های سلتراپی یا سلول درمانی، رادیوتراپی ، قلب و کلینیک پوست و زیبایی، گاندی تنها بیمارستان خصوصی است که امکانات خاصی را به همت اساتید دانشگاهی که در این بیمارستان مشغول هستند، دارد.

در قسمت علوم اعصاب شاید برای اولین بار در کشور مجموعه بسیار قوی را در نظر داریم که در حال شکل‌گیری است که تمامی زیر شاخه های علوم اعصاب که شامل جراحی مغز و اعصاب، داخلی مغزو اعصاب ، سایکولوژی(روانپزشک) را در بر می‌گیرد.

بخش‌ها به طور کامل  قوی و مجزا در حال تکمیل است. به عنوان مثال  در بخش تلفیق نورولوژی و جراحی اعصاب برای اولین قدم در این زمینه مرکز درمانی سکته های حادمغزی در حال شکل گیری است، به طوری که هر فردی که سکته کند اگر زیر 6 ساعت به آن مرکز مراجعه کند، درمان‌های خاص برای او انجام خواهد شد. در این درمان‌ها  لخته از رگ آزاد می شود و  اگر نشد با آنژیوگرافی آن لخته را از رگ خارج می‌کنیم.

در ایران هنوز به طور جدی و منسجم چنین مجموعه ای وجود ندارد. به طور مثال در حوزه بیماری‌های تشنج و ستون فقرات ،. بیماری‌های حرکتی مانند پارکینسون ، جراحی پارکینسون، جراحی های تشنج نیز مجموعه ای مشغول فعالیت نیست. این مجموعه ها باید به صورت بسیار کامل و مفصل ایجاد شود. فکر می کنم زمانی که به طور کامل شکل بگیرد، قوی ترین مرکز علوم اعصاب خاورمیانه خواهد بود.

 هر شخصی زمانی موفق خواهد بود که آن کارش را با تمام وجود و با عشق  انجام دهد. زمانی که هدف مشخص شده باشد و به سمتش حرکت کنیم دیگر موانعی را بر سر راه خود نمی بینیم. بنده به عنوان کوچکترن عضو جامعه علوم اعصاب ایران هدف بزرگی را ترسیم کردم و شبانه روز  کار می کنم و زحمت می کشم که این اتفاق بیفتد.

 در پایان اگر ناگفته ای باقی مانده بفرمائید؟

خدا را شاهد می گیرم که تمام هدفم خدمت به مردم سرزمینم است. اگر امروز کسی سکته مغزی کند کجا می‌تواند مراجعه کند؟  به هر بیمارستانی که مراجعه کند فقط در آی سی یو بستری می‌شود. ان شاالله در سال 95 این مرکز تکمیل خواهیم کرد و از اینکه به مردم در این مجموعه خدمت می‌کنیم لذت می بریم.

منبع: راه مردم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی
۰۹:۴۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام بر شیر مرد واقعی ایران چند سال است به بیماری صرع مبتلا شده ام و حدودا 2 سال پیش 3 بار به اغما رفتم که اکنون با دارو کنترل مشوم و درعرض این 20 سال تکرار نشده اما هراز گاهی دست چپم بی حس می شود لطفا بفر مایید در کدام مطب می توانم نوبت بگیرم
Germany
رحیمی
۱۹:۲۸ ۱۴ دی ۱۳۹۹
سلام
چطور میتونم‌با این پزشک ارتباط داشته باشم؟
خیلی فوری هست
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
پویا مهدی پور
۲۳:۵۳ ۱۰ دی ۱۳۹۹
دکتر جباری امشب چشم های زیبای ایلی به دست های زیبا شما وابسته شده
》مهدی پور》
دوستان دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیر ضا
۱۲:۴۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
سلام دکتر خدا حفظت کنه واقعا انسان با شرف با سخاوت با ایمان و..هست خدا پشت و پناهت که اینقدر به فکر مردم هستی
Iran (Islamic Republic of)
بازگیر
۱۷:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام دکتر جباری من وقتی نظر بیماران را نگاه کردم که این قدر از شما راضی اند گفتم خدایا به آقای دکتر جباری عمر حضرت نوح عنایت بفرما: آمین یارب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام، سال ۹۳ دانشجوی دانشگاه تهران بودم، وضعیت مالی خوبی نداشتم، یک روز از شدت کمردرد افتادم دو روز بعدش رفتم پیش دکتر، وقتی رفتم مطبش می‌تونستم راه برم وقتی رفتم تو اتاق دکتر بهم گفت باید سریع جراحی بشی هزینه ش اینقدر میشه اگه جراحی نشی یک سال بعد باید بپیچنت لای پتو و این ور اون ورت کنند و ... از برخورد دکتر خوشم نیومد، من اون موقع جلوی دکتر گریه م گرفت و دردی که بعد از شنیدن حرف های دکتر چندبرابر شد، خلاصه اینکه وقتی رفتم مطب می‌تونستم راه برم ولی موقع بیرون اومدن دیگه توان راه رفتن نداشتم و درد به تمام وجودمو گرفته بود به حدی که دوست داشتم بمیرم،برگشتم شهرستان و رفتم مطب ی دکتر ی معاینه ی ساده کرد و گفت با استراحت و چند تا حرکت ورزشی خوب میشی، الان ۵سال از اون موقع میگذره من فلج نشدم لای پتو هم نپیچیدنم ولی برخورد دکتر و حرفی که بهم زد تا آخر عمر یادم میمونه... نمیخوام این پیامو منتشر کنید که بقیه ببینند فقط خواستم دکتر بدونه بیماری که میاد پیشش بعد از خدا تنها امیدش به دکترشه و حرف اون براش حجته، من ناامید شدم از ایشون...
Iran (Islamic Republic of)
حسن حمیدی
۲۲:۰۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خدا قوت دکترجهادی مسلمان ایرانی وباغیرت امیدوارم در پناه پروردگار سالم و سلامت باشید در راهم خدمت خلق موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد ملایی از کلاراباد
۱۲:۴۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر اقای دکتر
فقط میشه گفت هرچی از خدا میخوای بهت بده ایکاش خیلی ها از شما مردانگی و سرافرازی رو یاد بگیرن درود به هرچی مرد سالم ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سلام من یک ام آر آی مال پدرم هست،چجور میتونم به دکتر نشونش بدم.تو رو خدا راهنماییم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۱:۴۰ ۲۱ دی ۱۳۹۸
یعنی این دکتر روزی ۵ تا عمل مغز انجام میداده که هر عمل فکر نکنم کمتر از ۵ ساعت طول بکشه !! عجب دکترایی داریم واقعا!؟
داداش تو نمون ایران تا شاید جای دکتر سمیعی رو گرفتی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۱ دی ۱۳۹۸
سلام دکتر درود بر شرف وانسانییت شما یک فرشته هستید ممنون که فکر مردم ضیعف هستید
Iran (Islamic Republic of)
میلاددیناری
۲۳:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۸
سلام و درود
به شیـــرمرد ز ایلم، افتخار ما وکشور ،
امیدوارم همیشه تنت سالم ودلت پراز امید و دعای ما و همه مردم پشت پناهت هست.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی حقانی
۱۰:۱۸ ۰۲ دی ۱۳۹۸
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۱۸:۵۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
درود .درود خدا بر تو درود بر شرفت انشالله همیشه تنت سالم باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی عیسوی
۱۷:۰۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
هنوزم مرررررررد پیدا میشه....
کاش رییس جمهور بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
خداروشکر دکتر نماینده دوره ۱۳ شهرمسجدسلیمان شد
Iran (Islamic Republic of)
مجید محمدی کهره
۰۹:۰۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
سلام دکتری عالی دکتر فقط هواسط به لرکرد ولک باشه همه یک نژاد هستیم دست دردنکنه ممنون بابت کمکت به مردم بخدا ندارن گرفتارهستن جان فدای نژادم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
R.T
۱۴:۵۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
با سلام، یک در دنیا هزاران هزار در آخرت نصیبت شود و همچنین درد و بلای تو بخورد بر سر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
سلام بر شیر مرد ایلم همشهری باغیرتم خدا عزتت را زیادتر کند
Finland
ایمانی
۱۳:۱۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
درود بر شرفت مرد لر باغیرت درود بر شرفت،شیرمادرت حلالت باشه
Iran (Islamic Republic of)
Yazdan
۲۱:۱۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خادمیاری امام رضا گوارای وجودتان دکتر جباری عزیز
Iran (Islamic Republic of)
Yazdan
۲۱:۱۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خادمیاری امام رضا گوارای وجودتان دکتر جباری عزیز
Iran (Islamic Republic of)
میرزایی شنوشکی
۲۱:۱۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خدا عزتت بده آقای دکتر
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۱:۱۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
قای دکتر جباری من هم از کودکی آرزو داشتم سرباز بشوم و شدم. تمام زندگی و جوانی م در این را صرف شد ولی با دیدن خدمات شما آنقدر امیدوار به آینده وطنم شدم که تمام سختی های گذشته، موج و ترکش و خون دل ها نوشم شد. در پناه ایزد متان رستگار باشید.نوکرت خسرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خدا خیرت بده تنت سلامت
Iran (Islamic Republic of)
درخشان
۲۱:۱۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام دکتر جان دنیای معرفتی وانسان به تمام معنایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام خداقوت شیر مرد خدا عمر باعزت بهتون بده.. گریه ام گرفته کم آدمی مثل شما هست.. انشالله موفق هستین موفق تر باشید آقای دکتر
Iran (Islamic Republic of)
سلمان فرهنگ راد
۲۱:۱۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
هزار فرشته بوسه برآن دست ميزند كه از كار خلق يك گره بسته باز كند
خادمي حضرت علي بن موسي الرضا ع را بهتون تبريك عرض ميكنم
دكتر جان يادت باشه شفاعت مارا بكني
ملتمس دعا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۱۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
آقای دکتر خدا شما وخانوادهتان را حفظ کند التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۲۱:۰۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام دکتر خدا خیرتون بده درود به شرفت انشالله همیشه خیر از زندگی ببینید و خوشبخت باشید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۰۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
دورد بر شرفت دورود دورود
Iran (Islamic Republic of)
هاجر
۲۱:۰۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام خداخیرت بده .خیلی کارت بزرگه .من یبار جلو یه دکتر نشستم از درد گریه میکردم ولی دکتر میگفت تا پول نریزی عملت نمیکنم .خدا سلامتی وطول عمر بهت بده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۳۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام‌خسته‌نباشی‌من‌ازبندرعباس‌هستم‌انشالله‌خداوند‌طول‌عمر‌یرای‌خودت‌وبچه‌هایت‌‌عنایت‌فرمایت‌
وســـــــــــــلام✋
Iran (Islamic Republic of)
جودکی خوزستان
۰۹:۲۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
خدا خیرتون بوه دکتر عزیز وبا اصالت که اینچنین به خیلی ها در ایثار و مردانگی دادی درود بر شرف شما خداوند طول عمر با برکتی به شما عنایت فرماید
Iran (Islamic Republic of)
کریمی زاده
۲۱:۴۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
آقای دکتر سلام . درودبه شرفت، به انسانیت وصداقت وپاکی ومعرفت این مردان بی ادعا. اینجانب بعنوان یک جانباز از دور به خاطر ذات پاکت ونیت خداییت دستانت رامی بوسم وبعنوان یه لر به خود می بالم .خداقوت دکترجان.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
خداوندعمر ۱۲۰ ساله بهت بده
Iran (Islamic Republic of)
مهناز افراشته
۰۸:۵۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
سلام آقای دکتر لطفا وقت حضوری میخوام یل جواب پیام مادرم در بدترین شرایط فعلی
Iran (Islamic Republic of)
لاله از اهواز
۱۱:۵۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
یه دونه ای دکتر خدا همیشه باریاورت باشه عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
عباس داودی
۱۷:۰۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۸
نه شما را دیده نه میشناسد!مادرم را میگویم .مادری که به روی سجاده نشسته و برای شما همه دلسوزان و زحمتکشان دعا میکند.نام نکو اختیار کن که به گیتی.جز اثر نیک یادگار نماند.خداوند پشت و پناه شما،
Germany
گودرز طهماسبی سولگانی
۲۱:۳۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
سلام بر دکتر رضا و دستیار ایشان کتر صادق جباری عزیزان و دوست داشتنی های مردم ایران.خداوند هرگز کشور مارا از چنین انسانهای بزرگ و غیرتمند تهی نکند.آرزوی بهترینها برایتان دارم...
Japan
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
سلام . من همین دیشب مطب دکتر رفتم و واقعا پشیمونم، برای یه سردرد ساده از ساعت 6 تا 1 و نیم نصف شب علافم کردن، بدون معاینه منشی برای من ام آر آی نوشت، مریض ها به صورت اتوبوسی وارد اتاق پزشک میشن ، 4 تا پزشک نشستن خودشونم نمی دونن دارن چیکار میکنند، دفعه اول 50 پول ویزیت دادم گفتن 20 تومن هم بده برای تشکیل پرونده گفتم نمیخوام و بهشون پول تشکیل پرونده ندادم، منشی برام یه مهر زد گفت برو ام آر آی، رفتم ام ار ای گفتن بدون نسخه ما چطوری برات انجام بدیم دوباره برگشتم میگم آخه با یه مهر کی انجام میده. میگه آخه دکتر نیست خلاصه گفتم پولمو پس بده من برم یهو گفت وایسا، رفت تو اتاق انگار که دکتر ظاهر شده باشه، نسخه نوشته شد و اومد، یعنی دکتر تو اتاق بود و فقط منو اذیت کردن. بعد کلی علافی برای ام آر آی برگشتم پیش دکتر، میگه برو پیش دکتر فلانی معاینه ات کنه، اون دکتر هم گفت برو پیش دکتر دیگه یه روشی یاد بده بدون قرص خوب بشی، دوباره 50 دادیم رفتیم دکتر جدید گفته 45 جلسه بیا پیش من جلسه ای 100 تومن تا با وسیله هام خوبت کنم، خلاصه 50 دادیم فقط دکتر رو دیدیم و بدون معایه برگشتیم پیش دکتر دومی گفتم دکتر برام قرص بنویس فقط من برم بیرون ازین مطب!!!!!!!!!! من واقعا از طرز برخورد منشی و اینکه فقط تلکه میکنند آدمها رو بدم اومد. چرا ادای خیرها رو درمیارید. دیشب فقط از من پول مفت گرفتید و بدون معاینه و کار تخصصی ردم کردید رفتم و 7 ساعت علاف شدم.
Iran (Islamic Republic of)
narges
۰۹:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
با عرض سلام تو رو خدا جواب بدین بیماران ضایعه نخاعی هم عمل میکنید.که تصادف کرده اند و خاع آنها دچار آسیپ شده و از گردن فلج هستند
Iran (Islamic Republic of)
ساسان ابراهیمی
۱۴:۱۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
با سلام و درود برشما دکتر عزیز و متواضع.خدا رو شکر میکنم که شما رو بر سر راه ما قر ار داد.تا ابد از شما ممنون و متشکرم که خواهر منو عمل کردید اول خدا و بعد زحمات شما بود که سلامتیش رو بدست آورد .خیلی خیلی ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۷
من اهل خوزستان و بختیاری هستم منم همین نظرات رو خوندم و خیلی خوشحال شدم که همچین انسانهایی هم وجود دارند و این بود که پدرم رو که تومور مغزی داشت نزد دکتر بردیم که اولش چقدر تحویل گرفت و گفت تو فکر هزینش هم نباشید ولی متاسفانه وقتی رفتیم پیشش و پدرمو جراحی کرد اخلاقش کاملا عوض شد و هیچگونه تخفیفی هم نداد برعکس اصلا از کارشم راضی نیستیم و همش تبلیغ بود واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
تبلیغ چی؟نکک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۳۱ تير ۱۳۹۷
7 هزار جراحی در چهارسال؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جاسم رستگار
۱۶:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام دکتر عزیز و برادر دوست داشتنی
امیدوارم ک شاد و تندرست باشی.از اینکه خدمت ب خلق را ب همه امور زندگی ترجیح میدهی من ب نوبه خودم از برادر و هم ولایتی ام تقدیر و تشکر جانانه میکنم.و از اینکه دست شفاء جنابعالی موجب بازگشت زندگی مجددا ب برادرم داده شد ازت ممنونم.سایه ات بالای سر همه مون.گوی عزیزم دوست دارم.

رستگار .باغملک
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۴:۱۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
همه عملهاش موفقیت آمیز بوده .
Finland
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
خوشا به سعادتتون.امیدوار همواره بدرخشید.من هم خیلی دوست دارم پزشکی قبول بشم.اما تا حالا موفق نشدم.خیلی ناراحتم.خیلی تاخیر افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ازقوم لرم ازتوابع مسجدسلیمان
۱۹:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
خدایارویاورت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۳ دی ۱۳۹۶
یه دونه اس در تواضع و خاکی بودن
Iran (Islamic Republic of)
شربتی
۰۰:۴۸ ۱۷ دی ۱۳۹۶
اقای دکتر خدا به شما سلامتی بده همچنین به برادرانت. شما ذخایر مهم این کشورید. همسرم جراحی کردی با موفقیت عالی. مابه شما افتخار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
کردستان
۰۲:۴۵ ۱۰ دی ۱۳۹۶
سلام هرکی اومدپیشت ناامید نشدوسالم برگشت بدونه هیچ دردی وباکمترین هزینه
Iran (Islamic Republic of)
جبارسلیمانی
۰۲:۳۷ ۱۰ دی ۱۳۹۶
سلام به بهترین دکترایران درود برشرفت با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۶
خداحافظ ونگهدار شما باشه،امیدمون اول به خدا
Iran (Islamic Republic of)
روح الله نیکروش
۲۰:۱۱ ۰۳ دی ۱۳۹۶
سلام جوانی 27 ساله هستم توی دنبالیچم غده در امده نه میتونم بشینم نه میتونم راه برم تورو خدا بگید چیکار کنم کلی متخصص رفتم سر در نمیارنند
Iran (Islamic Republic of)
ایمان اوریک
۱۷:۴۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۶
جناب دکتر مراقب باشید کمیت را فدای کیفیت نکنید . این پیشنهاد بنده به برادر کوچکم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
سلام اقای دکتر فقط ارزوی سلامتی وتن درستی وبه وجودتت افتخار می کنم زنده باد همچین مردان شجاع دلیرو دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
جالب بود تشکر از مطالب خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
خوزستانی
۲۲:۳۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
خداخیرش بده انسان بزرگی هستن
Iran (Islamic Republic of)
صنم
۰۱:۲۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
پدر من ۸۴ سال داره دقایقی قبل این مرد بزرگ با موفقیت ستون فقراتش و جراحی کرد
هیچ جراحی جسارت نداشت این کارو بکنه همه قطع امید کرده بودن
دوتر خدا حفظت کنه خدا بهت عمر طولانی بده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۴۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
سلام دکتر خداخیرتون بده واقعا پدرمو نجات دادین امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۰:۴۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
بادرود.همانطوری که دکتر فرمودند نحوه برخورد و رسیدگی در بیمارستانهای دولت
ی ضعیف است.چه خوب بود دکتر در استان محروم و جنگزده خوزستان فعالیت میکردند.بعنوان یک معلم برای جراحی مغز مادر خود دریکی از بیمارستانهای دولتی اهواز مراجعه کرده ام .صحنه ها و برخوردهایی مشاهده میکنم که مایه بسی شرمساری است و عاجزم از بیان آن که چنین اتفاقاتی در ایران میافتد.اینجا میزان سلامتی و زنده ماندن را مقدار پول تعیین میکند.خوزستان به افرادی مثل شما نیاز داشت.به سرزمین خود بازگردید.....کریمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
خسته نباشی با غیرت.تو دکتر نیستی تو یک فرشته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
خسته نباشی با غیرت.تو دکتر نیستی تو یک فرشته ای
Iran (Islamic Republic of)
رضاییان
۲۳:۴۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
بینوم چه کنی دکتر جباری .بیمارمون اومد پیشت .اول خدا بعد هم امیدمون به شما هم ولایتیمون.با تشکر رضاییان از باغملک.خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
رضاییان
۲۳:۴۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
بینوم چه کنی دکتر جباری .بیمارمون اومد پیشت .اول خدا بعد هم امیدمون به شما هم ولایتیمون.با تشکر رضاییان از باغملک.خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۳۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
مثل شما کم پیدا میشه.خداوند به شما سلامتی بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
از شهر پاک و بی الایشم مسجدسلیمان
۰۰:۳۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
من به زادگاه قشنگ و ساده ام مسجدسلیمان میبالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
ملت ایران لایق بهترینهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
خداخیرش بده انسان بزرگی هستن مادرمو نجات دادن ممنونم از دکتر جباری استاد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
خدا حفظ تون کنه، ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
عظیم پور
۰۲:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
خوب در مورد دستمزدت برا جراحی هم میگفتی
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
خداقوت دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
خداخیرش بده قابل توجه بعضیا بازیرمیزیاشون مایه ننگ انسانیتند
آخرین اخبار