شرکت روسی به دنبال همکاری طولانی مدت سواپ با ایران است

شرکت لوک اویل روسیه تمایل خود را برای امضای قراردادهای بلندمدت سواپ با ایران اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس؛ مدیر اجرایی ارشد شرکت نفتی «لوک اویل» روسیه اعلام کرد این شرکت قصد دارد یک قرارداد بلند مدت را با موضوع تبادل نفت خام ایران برای تحویل به پالایشگاه های روسیه امضا کند.

«واگیت الکپروف» مدیر اجرایی ارشد لوک اویل در این باره گفت: «ما فرمولی را در خصوص عملیات سواپ و همچنین قراردادهای بلند مدت برای تامین نفت خام پالایشگاه های خود، ارائه خواهیم کرد.
 
پیشتر مدیرعامل شرکت نفتی "لوک اویل" گفته بود این شرکت در روند بررسی اجرای دو پروژه در ایران قرار دارد.

واحد علی‌اکبروف، مدیرعامل شرکت لوک اویل در این رابطه گفت: در حال حاضر دو توافقنامه وجود دارد و زمینه بهره وری مشترک نیز ایجاد شده است. ما به استفاده از چندین میدان نفتی ایران علاقه مندیم؛ هرچند در حال حاضر در روند بررسی مقدماتی اطلاعات ارائه شده از سوی ایران هستیم.

وی در ادامه افزود: "ما طبیعتا موافق بازگشت به پروژه های گذشته مان هستیم" و پروژه مشترک اناران با شرکت استات اویل را به عنوان نمونه ای در این زمینه معرفی کرد.

لوک اویل در سال 2003 به همراه شرکت نورس هایدرو نروژ برای اجرای چندین پروژه با ایران توافق کرد. این شرکت در سال 2011 به دلیل افزایش تحریم های ضد ایران از اجرای این پروژه‌ها کناره گیری کرد. لوک اویل در آوریل 2015، دفتر نمایندگی خود را در ایران افتتاح کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار