بورس و بانک در هفته ای که گذشت؛

فرازو نشیب های بورس طی هفته گذشته/نرخ بهره نیازمند بازنگری است

عضو انجمن مهندسی مالی ایران گفت: خودرویی ها با معاملات منفی همراه بودند این درحالیست که در گروه بانکی اغلب معاملات متعادل و تقریبا رو به منفی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرخ بهره نیازمند بازنگری است  تا فراز و نشیب های بورس در هفته ای که گذشت؛


کارشناس اقتصادی گفت: حل مشکل نرخ بهره در اقتصاد نیازمند استراتژی کلان است و بانک مرکزی نمی تواند با راه حل‌های کوتاه مدت خود مشکلات سیستم بانکی را ساماندهی کند.


کارشناس اقتصادی گفت: دریافت مالیات از سود سپرده های بانکی زمانی می تواند موفقیت آمیز باشد که صرف توسعه کشور و حمایت از تولیدات دانش بنیان و مغزافزاری گردد.

بر اساس گزارش ها هفته گذشته در اکثر موارد شاهد کاهش قیمت طلا و سکه در بازار بودیم.


عضو انجمن مهندسی مالی ایران گفت: خودرویی ها با معاملات منفی همراه بودند این درحالیست که در گروه بانکی اغلب معاملات متعادل و تقریبا رو به منفی صورت گرفت.


شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 60 واحدی به عدد 76 هزار و 84 واحد رسید.


بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی تکالیف سه گانه ای به منظور هدایت صحیح منابع مالی، فراهم کردن بسترهای خروج فعالیت‌های اقتصادی از رکود را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.


معاون کل سازمان توسعه تجارت گفت: در صورتی که تولید کنندگان از 300 میلیارد تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی بانک مرکزی استفاده کنند تا 6 درصد بهره به آنها کمک خواهیم کرد.


با حکم وزیر اقتصاد، محمدرضا حسین زاده به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران شد.


بانک تجارت با تعویض کارتهای بانکی اقدام به تجارت اساسی کرد.


انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار