نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: من به غیر از جایزه مسابقات پاداش دیگری بابت رکوردشکنی‌ ام نگرفتم و شاید شکستن رکورد دنیا چیز کمی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیانوش رستمی اظهار کرد: فدراسیون وزنه برداری 5000 دلار برای قهرمانی در دسته 85 کیلوگرم و 6000 دلار برای شکستن دو رکورد جهان به من داد.

رستمی همچنین گفت: من به غیر از جایزه مسابقات، هدیه دیگری نگرفتم و البته منتظر هدیه‌ای هم نبودم زیرا برای من مهم این بود که در کشور خودم رکوردشکنی داشته باشم
او درباره اینکه در این مدت باقی مانده برنامه تمرینی‌اش به چه صورت است، گفت: باید تمریناتم را به نحو احسن انجام دهم تا پیشرفت خوبی داشته باشم. تا المپیک 60 روز باقی مانده و در این مدت می توان تمرینات خوبی انجام داد.
او ادامه داد: که ثبت کردم بعد از 18 سال شکسته شد و به شخصه می‌توانم بگویم رکوردشکنی از مدال جهانی و المپیک مهمتر است زیرا تا چندین سال باقی می ماند.
رستمی با بیان اینکه رکوردشکنی‌اش در دنیا مثل بمب منفجر شده است، گفت: خیلی از افراد از طریق اینستاگرام برایم پیام تبریک فرستادند. برخی روزنامه های خارجی که گفته بودند وقتی رکورد جهان را ذز تمرینات شکستم وزن استاندارد نداشتم الان چه جوابی می‌خواهند بدهند؟


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، منتظر ، هدیه ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.