مرد،گوشی همسرش را هک کرد و برای او پیامهای تهدیدآمیز فرستاد

زن جوان تصورش را نمی‌کرد فردی که گوشی او را هک کرده و مدام برایش پیام‌های تهدیدآمیز می‌فرستاد شوهرش بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این زن كه مدتی بود پیام‌های عجیب و غریب و تهدید آمیز دریافت می‌كرد، وقتی مطمئن شد كه فرد ناشناسی گوشی او را هك كرده و از این طریق به تمامی اطلاعات و چت‌های تلگرامی او دست پیدا كرده است، راهی پلیس فتای مشهد شد و از مأموران برای شناسایی هكر گوشی‌اش كمك خواست. 
 
با شكایت این زن تحقیقات پلیس آغاز شد و آنها در بررسی‌های تخصصی توانستند هكر گوشی زن جوان را شناسایی كنند. او كسی نبود جز شوهر این زن كه مخفیانه گوشی همسرش را برداشته و توانسته بود با هك كردن تلگرام او، یك نسخه از آن را روی لپ‌تاپ خود نصب كرده و از این طریق چت‌های تلگرامی همسرش را كنترل كند. 
 
این مرد پس از حضور در اداره پلیس به جرم خود اعتراف كرد و گفت: مدتی قبل در یك پروژه سرمایه‌گذاری كردم اما به جای اینكه سود كنم، با ضرر زیادی روبه‌رو شدم طوری كه مجبور شدم برای پاس كردن چك‌هایی كه داده بودم، چند شیفت كار كنم و وقتی به خانه می‌رسیدم، كاملا خسته بودم. 
 
او ادامه داد: هر شب كه از سر كار به خانه برمی‌گشتم، می‌دیدم كه همسرم با گوشی‌اش سرگرم است. هر وقت می‌پرسیدم چه‌كار می‌كند می‌گفت كه با دوستانش در تلگرام چت می‌كند. با این حال احساس می‌كردم كه رفتارش نسبت به من سرد شده است و از همان زمان بود كه به او مشكوك شدم. 
 
در نهایت تصمیم گرفتم برای اینكه از كارهای همسرم سردرآورم، تلگرامش را هك و یك نسخه از آن را روی لپ‌تاپم نصب كنم. مخفیانه این كار را انجام دادم و او را زیرنظر گرفتم و متوجه شدم كه در گروه‌هایی كه دوستان و همكارانش عضو هستند فعالیت دارد. پس از آن برای اینكه بیشتر به من توجه كند، گاهی برایش پیام‌های تهدیدآمیز می‌فرستادم تا بی‌خیال تلگرام شود و به من توجه كند اما او شكایت كرد و رازم فاش شد. 
 
اظهارات این مرد در حالی بیان می‌شد كه همسرش كه از این ماجرا شوكه شده بود حاضر نشد رضایت دهد و گفت كه می‌خواهد دادگاه به شكایتش رسیدگی كند. به گفته سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، با صدور قرار قانونی برای مرد جوان، این پرونده برای تحقیقات نهایی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: همشهری

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.