اهواز؛

دوره آموزشی آشنایی با تدوین استانداردهای بین‌المللی در خوزستان

مدير کل استاندارد استان خوزستان گفت: دوره آموزشي آشنايي با تدوين استانداردهاي بين‌المللي در اين استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتي‌زاده اظهار کرد: با توجه به اهميت مشارکت متخصصان و صاحب نظران در تدوين استانداردهاي بين‌المللي و به دنبال آن تسهيل مبادلات تجاري صنايع فولادي استان از طريق ارتقاي سطح استانداردسازي محصولات توليدي، اداره‌ کل استاندارد خوزستان با همکاري شرکت فولاد خوزستان اقدام به برگزاري دوره آموزشي «آشنايي با تدوين استانداردهاي بين‌المللي»، براي اعضاي کميته متناظر فولاد کرد.

وي افزود: پيرو هماهنگي صورت گرفته با شرکت فولاد خوزستان اين دوره آموزشي با حضور 41 نفر از دبيران، رؤسا و نايب رئيسان کميته فرعي متناظر فولاد TC17 برگزار گردید.

دهدشتی زاده خاطرنشان کرد: در اين دوره به مباحثي همچون آشنايي با کليات تدوين استانداردهاي بين‌المللي و وظايف کميته‌هاي متناظر و نيز آشنايي با وظايف EXPERT در کارگروه‌هاي بين‌المللي و نيز فرآيند NP از زمان پيشنهاد تا تصويب و تبديل به استاندارد بين‌المللي پرداخته شد.

مديرکل استاندارد استان خوزستان اذعان داشت: اقدامات آموزشي موثري از سوي اداره‌کل استاندارد استان در زمينه تدوين استانداردهاي ملي و بين‌المللي در حال پيگيري است که از جمله آن ها مي‌توان به ادامه برگزاري دوره مذکور اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.