اهواز؛

کشف بیش از 200 تخته فرش در اهواز

رئيس پليس آگاهي استان خوزستان از کشف 242 تخته فرش به ارزش 3 ميليارد و 500 هزار ريال و دستگيري 3 کلاهبردار در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علي حاتمي بيان داشت: در پي شکايتي مبني بر اينکه افرادي با جلب اعتماد صاحبان توليدي فرش در استان اصفهان، تعداد قابل توجهي فرش کلاهبرداري کرده و به شهرستان اهواز انتقال دادند، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان با بررسي پرونده متوجه شدند، 3 نفر با مراجعه به توليد کنندگان فرش در استان اصفهان با سپردن سند منزل مسكوني و جلب اعتماد آن ها، تعداد زيادي فرش 1200 شانه و 750 شانه از آن ها به قيمت کارخانه گرفته اند و جهت فروش به شهرستان اهواز انتقال دادند و فرش ها را با قيمت زير ارزش واقعي به فروش مي رسانند.

سرهنگ حاتمی تصريح کرد: ماموران با تحقيقات گسترده، اعضاي اين باند 3 نفره کلاهبردار را شناسايي کرده و پس از هماهنگي با مقام قضائي آن ها را در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي استان خوزستان اذعان داشت: ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهمان تعداد 242 تخته فرش به ارزش 3 ميليارد و 500 هزار ريال که در انبار دپو شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اينکه در بررسي کارشناسي مشخص شد، ارزش سند ملکي که به عنوان ضمانت نزد توليد کنندگان فرش سپرده بودند بسيار کم و صرفاً جهت کلاهبرداري بوده ، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار