کرمانشاه؛

اختلاف مالی آبروی زن جوان را بر باد داد

رئيس پليس فتا استان از شناسايی فردی که به قصد انتقام از شوهر يک خانم جوان، اقدام به هتک حيثيت وی نموده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ "علی شفيعی" گفت: خانم جوانی با مراجعه به پليس فتا استان اعلام كرد که شخصی ناشناس در شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام وی را به عنوان خانمی با فساد اخلاقی معرفی و شماره تلفن هايش را نيز درج کرده که اين عمل باعث مزاحمت های مکرر و سلب آسايش خانواده وی شده است، لذا در اين خصوص پرونده تشکيل و موضوع در دستور کار کارشناسان  پليس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پليس فتا با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی و پليسی متهم را شناسايی و با هماهنگی مرجع قضايی دستگير کردند.

وی گفت: متهم ابتدا منکر بزه انتصابی گرديد اما پس از مواجهه با دلايل و مدارک مستند اعتراف کرد که به دليل اختلاف مالی که با شوهر شاکيه داشته اقدام به ارسال پيام ها نموده است.

سرهنگ شفيعی با بيان اينکه در بررسی تجهيزات متهم پيام های ارسالی يافت و پرونده تکميلی به همراه متهم به دادسرا منتقل شده است، هشدار داد: افرادی که فکر می کنند می توانند به راحتی دست به هتک حيثيت افراد بزنند بايد بدانند پليس فتا با قدرت در برابرشان ايستاده و مجرمان سايبری را در کوتاه ترين زمان ممکن شناسايی و دستگير خواهد کرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، اختلاف ، مالی ، آبرو ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.