همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه؛

«نسیم وحی» میزبان مادر شهیدان مدافع حرم می‌شود

معاون فرهنگی شهرداری منطقه 10 مشهد گفت: ویژه‌برنامه نسیم وحی در شب رحلت حضرت خدیجه میزبان مادر برادران شهید بختی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف اسماعیل‌زاده، گفت: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان، برنامه قرانی نسیم وحی با رویکرد انس با قرآن در بوستان‌های شهر برگزار می‌شود که منطقه 10 نیز این برنامه را اجرا می‌کند.

وی با بیان این‌که بوستان نیلوفر آبی در محدوده بلوار اندیشه از ابتدای ماه مبارک رمضان میزبان مردم این منطقه است، خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه نسیم وحی از ابتدای ماه مبارک رمضان با ترتیل خوانی یک جزء قرآن پذیرای مردم روزه‌دار بوده است.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه 10 مشهد به سالروز رحلت حضرت خدیجه اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با سالروز رحلت این بانوی بزرگوار، همشهریان این منطقه امشب چهارشنبه 26 خردادماه میزبان مادر شهیدان مدافع حرم، برادران بختی است.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده شهدا برای جامعه، یادآور شد: حضور مادر گران‌قدر شهیدان مجتبی و مصطفی بختی در این ایام می‌تواند به غنی‌سازی محتوای برنامه‌های قرآنی کمک کند.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با ستاد عتبات عالیات، پرچم مطهر گنبد حرم سیدالشهدا (علیه‌السلام) نیز به محل اجرای برنامه منتقل می‌شود تا معنویتی دوچندان برای حاضران ایجاد کند.

وی افزود: مداحی و بیان مصیبت اهل‌بیت (علیه‌السلام) در این شب، از دیگر برنامه‌های ویژه‌برنامه رحلت حضرت خدیجه به شمار می‌رود.

گفتنی است، برنامه نسیم وحی منطقه 10 مشهد، در بوستان نیلوفر آبی واقع در قاسم‌آباد، بلوار اندیشه از ساعت 21 تا 23 برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.