ناصری نژاد در نطق میان دستور:

دشمنان نمی‌‌توانند در وحدت اقوام ایران خللی ایجاد کنند

نماینده مردم شادگان گفت: به دشمنان ایران عزیز اعلام می‌کنیم که به هیچ وجه نمی‌‌توانند در وحدت ما خللی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در صحن علنی امروز مجلس با تاکید بر وحدت میان اقوام مختلف کشور گفت: هر چه مشکلات در کشور بیشتر و حساس تر شود نیاز به وحدت نیز بیشتر می‌شود و تمام اقوام مختلف کشور باید حول محور ولایت مطلقه باشند و به این ریسمان الهی چنگ بزنند.

وی در ادامه تصریح کرد: وجود قومیت‌های مختلف در کشور یکی از ظرفیت‌های مهم نظام است که می‌تواند بر توسعه و قدرت ایران اسلامی بیافزاید و نباید نقش مثبت قومیت‌ها و ظرفیت آنها مورد غفلت قرار بگیرد. همه قومیت‌های ایرانی باید به میدان بیاینند و با وحدت در پیشرفت اقتصادی کشور سهیم باشند.

نماینده مردم شادگان با اشاره به اقتصاد مقاومتی که نسخه شفابخش و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: قومیت‌ها و ظرفیت‌های آنان نباید مورد غفلت قرار گیرد، در این برهه حساس تاریخ کشورمان باید قومیت‌های مختلف ایرانی را به میدان آورد تا سبب ایجاد وحدت شویم قوم عرب ایران یکی از اصیل‌ترین قوم‌های ایران و نگهبانی شجاع که در حفظ مرزهای کشور و دفاع از ایران عزیز مقتدرانه تاکنون ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه  قوم عرب در دوره‌های مختلف پایداری و عشق خود به ایران اسلامی را بارها اثبات کرده است، ادامه داد: قوم عرب همیشه از این کشور با فدا کردن جان، مال و عزیزان خود این موضوع را اثبات کرده است و در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۱۲ هزار شهید چنان ایستادگی از خود نشان داد که در تاریخ کشور بی نظیر بوده و موجب شکست دشمنان گردید. در دوران بعد از دفاع مقدس  نیز تاکنون عرب‌های ایران مدافع حریم اهل بیت، عاشق روحانیت و مطیع مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود.

وی در ادامه گفت: ما حامی ولایت هستیم و تمامی وجود ما مملو از عشق ایشان است. کربلا قبله دل‌های ما و دلدادگی به حسین (ع) در ضمیر ما نهفته است هیچ کس نمی‌تواند ما را از اهل بیت، روحانیت و ولایت جدا کند ما ایرانی شیعه عرب هستیم و به ایرانی بودن و تشیع و عرب بودن خود فخر و مباهات می‌کنیم این چفیه که بزرگان ما با افتخار بر سر می‌نهند نماد مقاومت شهادت شجاعت و ایستادگی در مقابل استکبار استعمار و آمریکا است که بر دوش مردانی چون مقام معظم رهبری، سید حسن نصرالله، شهید چمران، شهید علم‌الهدی و هزاران شهید مدافع حرم بوده است ما به چنین هویتی مفتخر هستیم و به دشمنان ایران عزیز اعلام می‌کنیم که به هیچ وجه نمی‌‌توانند در وحدت ما خللی ایجاد کنند. اگر اسراییل و عربستان سعودی تمام دلارهای نفتی خود را هزینه نمایید حتی یک قدم نمی‌تواند در بین ما نفوذ کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار