لرستان؛

امشب اختتامیه جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در لرستان

مراسم اختتامیه جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان لرستان امشب ساعت ۲۲ در محل مسجد بعثت خرم آبادبرگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ در این مراسم از افرادی که اقدام به حفظ سوره مبارکه رعد و تدوین و جمع بندی سلسله مباحث جلسات مختلف تفسیر قرآن کرده اند با اهدای جوایزی تجلیل می شوند.
 
همچنین برگزیدگان مسابقه هر شب مباحث مربوط به تفسیر سوره مبارکه رعد تجلیل خواهند شد. تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جلسات تفسیر سوره رعد طی ۲۹ شب ماه مبارک رمضان از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.
 
بنابر این گزارش جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به طور مستمر در طول ۹ سال گذشته در مساجد، ادارات و مراکز دانشگاهی سطح استان برگزار شده است.
 
در این راستا در طول ۹ سال گذشته و در ماه مبارک رمضان جلسات تفسیر قرآن به مدت سه سال در مسجد علوی و شش سال در مسجد بعثت خرم آباد دایر شده است.
 
علاوه بر جلسات تفسیر برگزار شده در ماه مبارک رمضان هر هفته جلسات تفسیر قرآن به همت نماینده ولی فقیه در لرستان به صورت مستمر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و فیلم ضبط شده آن در شبکه افلاک پخش می شود.
 
در جریان این مراسم نورانی آیات زیبای کلام وحی توسط قاریان ممتاز لرستانی قرائت و سپس تفسیر مربوط به هر کدام از آیات برای حاضران گفته می شود تا در فرصت هشت سال گذشته این مجلس بخش عمده ای از سوره های مختلف قرآن تفسیر و زمینه آشنایی بیشتر حاضران با کلمات نورانی وحی فراهم شود.
انتهای پیام/ا
  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.