طلایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شهرداری تهران تنها 14 روز تا اعلام میزان بدهی خود فرصت دارد/ رقم‌های اعلام شده تاکنون واقعی نیست

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران تا دو هفته آینده باید میزان واقعی بدهی خود را به شورا اعلام کند.

مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه شورای شهر تهران به شهرداری برای ارایه فهرست میزان بدهی خود یک ماه فرصت داده است، اظهار داشت: این فرصت طی 14 روز آینده به پایان می رسد.

وی به میزان بدهی هایی که از سوی عده ای اعلام می شود، اشاره کرد و افزود: این اعداد و رقم ها همه ناشی از حدس و گمان است به همین دلیل تا زمانی که شهرداری میزان واقعی بدهی خود را اعلام نکند نمیتوان در خصوص آن تصمیم گیری کرد.

طلایی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران تنها مرجعی است که میتواند میزان بدهی های خود را اعلام کند، گفت:بدهکار، شهرداری تهران است به همین دلیل زمانی که شورا از شهرداری سند می خواهد، شهرداری نمی تواند سند خلاف واقع ارایه دهد و برای خود مشکلات دیگری را به وجود بیاورد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: تا زمانی که شهرداری تهران رسما اعلام نکند چه میزان بدهی دارد، هر عدد و رقمی اعلام شود، ناشی از حدس و گمان ها است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید تا 14 روز آینده منتظر بمانند تا شهرداری تهران اسناد و مدارک خود را در خصوص میزان بدهی به شورا ارایه دهد، گفت: بعد از ارایه این اسناد و مدارک شاید برخی از اعضای شورای شهر اطلاعات دیگری داشته باشند که غیر از آنچه شهرداری گفته است، باشد به همین دلیل اینگونه می شود به اطلاعات ورود پیدا کرد و با رسیدگی به آن، میزان دقیق بدهی را اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار