شتابزدگی مقامات بحرینی در حمایت از اظهارات احمقانه ترکی الفیصل

مسئولان بحرینی در اقدامی شتابزده، از اظهارات احمقانه رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان سعودی در مورد سرنگونی نظام جمهوری اسلامی در ایران حمایت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه خبری "اللؤلؤ"؛ مسئولان بحرینی، حمایت عربستان سعودی از سازمان تروریستی مجاهدان خلق برای سرنگون کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

"ترکی الفیصل" –رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان سعودی- طی سخنان خود در کنفرانس سالانه سازمان ترورریستی "مجاهدین خلق" از این حمایت پرده برداشت و گفت: "ما خواهان سرنگونی نظام ایران هستیم و این موضوع به زودی محقق خواهد شد."

پس از این اظهارات "ترکی الفیصل"، مسئولان بحرین شتابزده از آن استقبال کردند و "خالد بن احمد آل خلیفه" –وزیر خارجه این رژیم- در پیامی توئیتری، با اقتباس از رباعیات خیام به پاریس و محل برگزاری کنفرانس سالانه مجاهدین خلق اشاره کرد.

"صالح المالکی" –سفیر بحرین در عراق- نیز، با تمجید از "ترکی الفیصل" در تأیید سخنان او نوشت: "من شابه أخاه فما ظلم که معادل فارسی آن، گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی است."

"ابراهیم الدوسری" –معاون اطلاعاتی نخست وزیر بحرین- سخنان الفیصل را تاریخی توصیف کرد و آن را قطب نمای آینده روابط عربستان با ایران خواند.

"سمیره رجب" –مشاور دیوان پادشاهی بحرین نیز با سرزنش عرب ها به خاطر حمایت نکردنشان از سازمان تروریستی مجاهدان خلق در گذشته، نوشت: "زمانی که صدام از این سازمان حمایت و میزبانی می کرد، دیگر کشورها او را سرزنش می کردند.

او مدعی شد هیئت رادیویی انگلیس، مورد نفوذ ایرانی ها قرار گرفته است؛ چراکه کنفرانس مجاهدین خلق را پوشش نداده است.

"سوسن الشاعر" –مجری تلویزیون رسمی و تحت کنترل رژیم بحرین- گفت: "مجاهدین خلق برگی است که اکنون زمان تکان دادن آن فرارسیده است."  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خدا را سپاس و هزاران شکر که دشمنان ما را از نادانها و احمقها قرار داده است. بد بختها بجای فاصله گرفتن و دشمنی با ما بیایید ودست از این کج فهمی هایتان بردارید و خوشخال باشید که کشوری قدرتمند و با عزت مانند ایران اسلامی وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
این سعودی های نفهم میان تو کشورمون کارخونه میزنن(صافولا) بعدش علیه خودمون اقدام میکنن و میگن باید سرنگونش کنیم، بجای اینکه بذارید سعودی ها کارخونه بزنن ، مدیران کمتر دزدی کنن و شما هم پول ها رو برای ایجاد کارخانه و اشتغال زایی استفاده کنید نه اینکه برید هواپیما بخرید که اقازاده ها فرست کلاس راهی کشور های اروپایی و امریکایی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
روا مباد که گدای سوسمارخور معتبر شود
Netherlands
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
بااین فریب برجام!درصورت لغوازطرف ایران مجوزحمله نظامی توسط ناتووالبته اجماع کشورها علیه ایران هست.بدفریبی خوردند.هرچندمادرآمادگی کامل به سرمیبریم به لطف خدا.خواهشادرج گن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
آخه کوره جزیره ای مثل بحرین بیشتر از اینه که برای ما بشه آتش...
با یک آفتابه خاموشش میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
توپ گوشتی(وزیر امر خارجه بحرین) اگه نظر ندی نمیگن لالی.
ملخ خور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مرگ بر ال سقوط سعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خدا کند که بزودی شاهد فروپاشی آل خلیفه و آل سعود و آل ثانی بی بته و صهیونیستی در منطقه باشیم تا اینها برای ایران خط و نشان نکشند حکومتهای شهوتران و شکمباره اگر مردند یک روز نه کمتر از یک روز خودی نشان بدهند تا ببینند چگونه حکومت عنکبوتی آنها چقدر سست هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
ببین چقدر از یک حرکتی که چندتا مهره سوخته تروریستی دور هم جمع شدن به وجد اومدن انگار چه اتفاقی افتاده/ جالبه میگه گر صبر کنی زغوره حلوا سازی /بعله این واسه ماست که داریم در برابر جنایتهای ال سعود اشغال صبر میکنیم و نابودیشان نزدیک است به امید خدا
آخرین اخبار