اراک؛

رفع مشکلات صنایع استان برپایه راهبردهای اقتصاد مقاومتی

استاندار مرکزی در جریان بازدید از یک واحد صنعتی بر همکاری دستگاه‌های دولتی برای برطرف کردن مشکلات صنایع استان مرکزی برپایه راهبردهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  زمانی‌ قمی در حاشیه بازدید از واحد صنعتی مکان‌ ساز پویا اراک با تاکید بر لزوم تامین زیرساخت‌های فعالیت‌‌های دانش‌بنیان در امر تولید در استان  گفت: رفع مسائل و معضلات موجود بر سر راه صنایع استان برپایه راهبردهای اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است که یکی از اقدامات انجام شده در این راستا جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در استان است.
وی ادامه داد : اشتغالزایی مولد، کاهش آسیب‌های‌اجتماعی و ارتقاء سطح معیشتی جامعه  درگرو تحرک و حرکت موتور صنایع و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولید در کشور است .
زمانی‌قمی با انتقاد از واردات بی رویه کالا به کشور یکی از مشکلات صنایع را واردات بی رویه دانست و گفت : باید از واردات کالاها جلوگیری شده و بازار فروش تولیدات شرکت‌های استان در کشور تامین شود.
استاندار مرکزی آموزش نیروهای انسانی ماهر ، تحصیل‌کرده و کار آزموده، همکاری‌های همه جانبه با کارآفرینان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توان تولیدی استان را از جمله راهکارهای رونق و شکوفایی صنایع دانست.
انتهای پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، زمانی قمی ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.