اراک؛

برگزاری مراسم تجلیل از نشان های تجاری برتر در اراک

همایش تجلیل از نشان‌های تجاری برتر صنعتی و معدنی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  همایش تجلیل از نشان‌های تجاری برتر صنعتی و معدنی استان مرکزی با هدف حمایت از تولید داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقامتی برای اولین بار در کشور در اراک برگزار شد.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: امروزه نشانه های تجاری به گونه ای است که بعنوان نماد یک کشور و یا یک تفکر اقتصادی در کشورها مطرح است.
دکتر کریمی افزود: اگر مردم به این باور برسند که نشان های تجاری می توانند برای کشور افتخار آفرین باشند می توانند در توسعه اقتصادی نقش بسزایی داشته باشند.
مقدسی دیگر نماینده استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی هم بر ترویج مصرف کالای ایرانی و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد و گفت: باید با تولید کالاهای با کیفیت و مرغوب  و صادرات آن اقتصاد کشور را رونق دهیم.
همچنین حجت الاسلام هاشمی ، مشاور عالی استاندار در این همایش هم گفت: استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است که می تواند در تحقق اقتصادمقاومتی نقش بسزایی داشته باشد.
وی افزود: حمایت مسئولان، زمینه تلاش و موفقیت برای صنعتگران استانی اماده شده است.
حاجی پور، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در این همایش گفت: 130 شرکت و تولیدکننده از استان مرکزی برای شرکت در این همایش شرکت کرده که از 30 تولیدکننده برتر امروز تجلیل شده است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، تجلیل ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.