پرچم افغانستان در کوت ننگرهار به اهتزاز درآمد

مقام های محلی ولایت ننگرهار در شرق کشور اعلام کردند که در تمامی مکان های ولسوالی کوت ولایت ننگرهار پرچم سه رنگ کشور نصب شده است.

پرچم افغانستان در کوت ننگرهار به اهتزاز درآمدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار با نشر خبرنامه ای که یک کاپی آن را در اختیار  دارد نوشته است که مقام های محلی ولایت ننگرهار به شمول والی این ولایت از ولسوالی کوت جای که قبل از این در کنترل جنگجویان داعش قرار دشت، دیدن کردند.

در خبرنامه آمده است که والی ولایت ننگرهار از تمامی تاسیسات قبلی گروه داعش در ولسوالی کوت باز دید کرده است.

در همین حال سلیم خان قندوزی، والی ولایت ننگرهار گفته است که باشندگان ولسوالی کوت تاکنون ظلم های زیادی را از سوی جنگجویان داعش متحمل شده اند.

قندوزی همچنان گفته است که با سرکوب گروه تروریستی داعش و نصب بیرق سه رنگ کشور باردیگر برای باشندگان این ولسوالی آرامش و ثبات تامیین می شود.

از سوی هم شماری زیادی از شهروندان ولسوالی کوت از وحشت و ظلم گروه داعش شکایت کرده و گفته اند که این گروه به هیچ یک از ارزش های اسلام و انسانی پاه بند نبود.

شفقنا نوشت: آنان همزمان گفتند که در نتیجه درگیری ها و ظلم گروه داعش مکتب، شفاخانه ، پلچک ، مسکن و تمام کشت زار هایشان از بین رفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: افغانستان ، پرچم ، ننگرهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.