ژاکوب نایجل: بیانیه لیبرمن درباره برجام، بدون هماهنگی با نتانیاهو بود

یکی از دستیاران نتانیاهو اعلام کرد بیانیه وزارت جنگ اسرائیل درباره توافق هسته ای ایران، بدون هماهنگی با نخست وزیر این رژیم صادر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هاآرتص، «ژاکوب نایجل» دستیار «بنیامین نتانیاهو،» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار با سفیر آمریکا در تل آویو اظهار کرد بیانیه وزارت جنگ اسرائیل در واکنش به اظهارات باراک اوباما درباره برجام، بدون هماهنگی با نتانیاهو بوده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که «آویگدور لیبرمن» عهده دار وزارت آن است، روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 مانند توافقنامه مونیخ با هیتلر، خطرناک است.

روزنامه هاآرتص روز جمعه گزارش داده بود که «ژاکوب نایجل،» مشاور موقت امنیت داخلی نتانیاهو، «دنی شاپیرو،» سفیر آمریکا در اسرائیل را به دفتر نخست وزیری فراخوانده است.

این روزنامه روز شنبه نیز گزارش داد نایجل در این دیدار به شاپیرو اعلام کرد لیبرمن، قبل از صدور بیانیه مذکور، آن را با نتانیاهو هماهنگ نکرده و به همین دلیل نتانیاهو غافلگیر شده است .

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است و تاکنون از امضای پیمان گسترش سلاح‌های هسته‌ای خودداری کرده و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم هرگز اجازه نداده از تأسیسات اتمی‌اش بازدید کنند.
 


 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
محاسره نظام ایران با برجام کامل شد
آخرین اخبار