ارومیه؛

اهمال کاری در امور مملکتی ریشه در تضعیف اعتقاد مسئولین دارد

امام جمعه ارومیه:تضعیف ایمان مسئولین موجب از دست رفتن ماهیت دینی افراد و اهمال کاری در امورات جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر اطلاعات گفت:سربازان وزارت اطلاعات حافظ امنیت جامعه هستند و نباید بگذارند ایمان و اعتقادشان تضعیف شود.

قریشی کمرنگ شدن اعتقاد مسئولین و دولتمردان را موجب از دست رفتن ماهیت دینی آنان دانست و افزود:برتمام مسئولین و مدیران واجب است که میزان ومعیاراعتقادات را بالا ببرند.

وی خاطرنشان کرد:هر اندازه ایمان و اعتقاد افراد بالا برود به همان میزان انسان وظیفه شناس خواهد بود.

خطیب جمعه ارومیه تصریح کرد:تا به امروز شاهد موفقیت های بسیاری از سوی اداره ی اطلاعات بوده ایم و همه ی این موفقیت ها در سایه ی ایمان و اعتقاد کسب شده است.

حجت الاسلام قریشی آمریکا را شیطان بزرگ عنوان کرد و افزود:باید حد فاصل بین خود و آمریکا را بدانیم و اهل مصالحه و مسامحه با آن نباشیم.

قریشی ضمن قرار گرفتن در آستانه ی سال تحصیلی جدید گفت:در تهیه ی وسایل تحصیلی فرزندانمان باید از اجناس داخلی استفاده کرده و از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت سبک زندگی اسلامی افزود:باید از خرید اجناسی که برگرفته از نمادهای غربی است خودداری کرده و اقلامی را تهیه کنیم که نمادهای اسلامی در آن محرز باشد.

نماینده ی ولی فقیه در استان تصریح کرد:افراد متمول باید در فراهم آوردن امکانات تحصیلی فرزندانشان حد متعارف را درپیش گرفته ووضعیت مالی و معیشتی نیازمندان را در نظر بگیرند.

حجت الاسلام قریشی ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع)گفت:یکی از بزرگترین نعمات الهی وجود بارگاه مبارک امام رضا در کشور ماست.

قریشی افزود:عرض ادب و احترام به محضر حضرت امام رضا و زیارت بارگاه ایشان وظیفه ی همه ی مسلمین است.

وی ضمن تاکید بر رعایت مباحث خانوادگی اظهار داشت:تحقیر شخصیت افراد از لحاظ شرعی حرام است و اعضای خانواده باید بهم ارزش قائل شده و احترام یکدیگر را حفظ کنند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تضعیف ، اعتقاد ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.