آمادگی مجلس برای حل مشکلات آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس گفت: از ضرورت توجه به حل مشکلات آموزش و پرورش و با اعلام آمادگی مجلس برای این امر خبر داد.

میر حمایت میر زاده سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص وضعیت استیضاح وزیر آموزش و پرورش و تاثیر آن در روند عملکرد این وزارتخانه گفت: مشکلات آموزش و پرورش صرفا با تغییر وزیر حل نمی‌شود و باید برای حل مشکلات این نهاد آموزشی نگاهی بنیادین داشته باشیم.

وی ادامه داد: بیش از آنکه به استیضاح وزیر آموزش و پرورش توجه شود باید به عمق مشکلات و  ارائه راه کارهایی برای آن پرداخت.

میرزاده با اعلام اینکه دولت باید به آموزش و پرورش ببیشتر بها دهد، اظهار کرد: سهم آموزش و پرورش در لایحه برنامه ششم توسعه زیاد نیست لذا باید این مساله با اتخاذ روش‌های صحیح اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه برگزاری سی و سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش فرصت خوبی برای تبادل نظر پیرامون مسائل آموزش و پرورشی است، یادآور شد: مسئولان این وزارتخانه می‌توانند برنامه های خود را در برنامه ششم به شیوه‌ای صحیح ارائه کنند.

وی عنوان کرد: مجلس به طور کامل آمادگی حمایت از آموزش و پرورش و رفع مشکلات آن در حوزه وظایف خود را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
نمایندگان محترم ضمن تشکر ازایتقبال شما درخثوص اسیضاح وزبر تمنا داریم سریع تر انجام شود
آخرین اخبار