توجه به ثبت نام در مراکز مجوز دار پیش دبستانی برای انجام سنجش

مدیر کل دفتر پیش‌ دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اولیا برای انجام سنجش نو‌آموزان پیش‌دبستانی باید نسبت به ثبت‌نام در مراکز دارای مجوز که امکان ثبت در سامانه سناد‌ را ایجاد می‌کنند توجه داشته باشند.

رخساره فضلی مدیر کل دفتر پیش‌ دبستانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص وضعیت سنجش نو‌آموزان پیش‌ دبستانی گفت: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار سنجش نو‌آموزان پیش‌دبستانی در دستور کار قرار گرفته لذا رعایت الزاماتی‌ برای این امر ضروری است.

وی ادامه داد:اولیا باید پیش از اقدام نوبت‌گیری برای سنجش نو‌آموزان پیش‌دبستانی نسبت به ثبت‌نام فرزندانشان‌ اقدام کنند. 

مدیر کل دفتر پیش‌ دبستانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه شرط حضور در طرح سنجش ثبت نام نو‌آموزان در سامانه سناد‌ است، اظهار کرد: پس از طی این مرحله خانواده‌ها نسبت به نوبت‌گیری و عملیات سنجش اقدام کنند.

فضلی‌ یادآور شد: در صورتی ثبت‌نام نو‌آموزان برای سنجش اعتبار دارد که در مراکز پیش‌دبستانی دارای مجوز از آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به این موضوع خانواده‌ها اول باید ثبت‌نام در مراکز مجاز پیش‌دبستانی را مد نظر قرار داده و سپس اقدامات بعدی برای سنجش را فراهم کنند همچنین پس از طی این مرحله نو‌آموزان برای سال بعد نیاز به انجام مراحل سنجش ندارند.

انتهای پیام / 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار