انتخاب رشته دستیاری تمدید شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از تمدید انتخاب رشته آزمون دستیاری تا روز جمعه خبر داد.

محمدحسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: تا کنون نزدیک به چهار هزار نفر در این دوره فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند. 

وی افراد مجاز به انتخاب رشته در چهل و سومین دوره آزمون دستیاری پزشکی را بیش از 6 هزار نفر خواند و افزود: با توجه به آمار افراد مجاز، بیش از 2 هزار و 500 نفر فعلا انتخاب رشته نکرده اند.

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی وزارت بهداشت از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری تا روز جمعه خبر داد و تصریح کرد: این مهلت برای انتخاب رشته افراد جامانده و یا ویرایش اطلاعات داوطلبان داده شده و به هیچ وجه تمدید نمی شود لذا افراد موظفند تا پایان روز جمعه انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. 

وی در خصوص نتایج انتخاب رشته، اظهار داشت: با توجه به انتشار کارنامه مجدد داوطلبان بدون احتساب سوابق تحصیلی، نتایج نهایی این آزمون نیمه اول شهریور ماه پس از بررسی های لازم از میان انتخاب رشته کنندگان، اعلام می شود. 

پور کاظمی تعداد کل شرکت کنندگان در چهل و سومین آزمون دستیاری پزشکی را بیش از 14 هزار نفر خواند و یاد آور شد: از بین 6 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته در نهایت سه هزار و 390 نفر پذیرفته می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار