لرستان؛

احیاء صنایع راکد استان لرستان

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: سرمایه‌گذارانی در حوزه صنعت، گردشگری و احیاء بافت‌های تاریخی اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم طی امسال به‌قرار داد تبدیل و اجرایی شوند.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حسین سلاحورزی اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار موضوعی عمومی و کلان است که متأثر از شرایط بین‌المللی و شرایط حاکم بر اقتصاد کشور است که  پروسه‌ای  زمان‌بر به شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان در تهران افزود: هر رویداد نمایشگاهی که منجر به عرضه مزیت، ظرفیت یا کارهای انجام‌شده در یک بخش، سازمان و یک استان شود سبب معرفی ظرفیت‌ها خواهد شد.
 
رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه هفته فرهنگی اقدام خوبی است که در دوره زمانی یک هفته معرفی ظرفیت‌های استان لرستان از حیث جاذبه‌های گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و کارهای انجام‌شده‌ای که در ماه‌های اخیر تحت عنوان اقتصاد مقاومتی می‌تواند در میان‌مدت تأثیرات مثبتی برای مردم استان لرستان داشته باشد را به نمایش گذاشته است.
 
وی بیان کرد: اقداماتی که در راستای اقتصاد مقاومتی در استان صورت گرفته منجر شده که الآن پروژه‌های مختلفی در دست مطالعه قرار بگیرد، برخی از کارهایی که در استان انجام و سرمایه‌گذاری انجام می‌شود حاصل رفت‌وآمدهایی بوده که سرمایه‌گذاران خارجی به ایران آمده و برخی از ایرانیان خارج از کشور ترغیب شدند تا پروژه‌هایی را در استان دنبال کنند.
 
سلاحورزی تصریح کرد: در حوزه صنعت، گردشگری و احیاء بافت‌های تاریخی سرمایه‌گذارانی اعلام  آمادگی کرده‌اند که امیدواریم طی امسال به‌قرار داد تبدیل و اجرایی شوند.
انتهای پیام /ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.