الگوی شهریه برای مدارس غیردولتی نوشته می شود

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش به دنبال تهیه الگوی شهریه برای مدارس غیردولتی است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی زینی‌وند مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: از صد رتبه برتر نمرات نهایی استان تهران 63 رتبه به مراکز غیردولتی اختصاص دارد.
 
وی با اشاره به اینکه 10 مدرسه از مدارس غیردولتی رتبه اول در سال تحصیلی 93-94 به خود اختصاص داده‌اند، افزود:در سال گذشته نیز از 15 مدرسه برتر 10 مدرسه غیر‌دولتی بودند.
 
 مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش میانگین شهریه در مقطع ابتدایی در کرمان را 624 هزار تومان و در مقطع متوسطه یک میلیون و 150 هزار تومان اعلام کرد و گفت این در حالی است که هزینه یک دانش‌آموز در مدارس دولتی بالغ بر دو میلیون تومان است.
 
وی با تاکید بر رعایت قانون در مرکز غیردولتی گفت: قرارداد‌های معلمان در مراکز غیردولتی باید براساس قانون کار باشد.
 
زینی‌وند درصد افزایش شهریه در مراکز غیردولتی در استان کرمان را بالاتر از میانگین کشوری دانست و گفت: با این حال کف شهریه مدارس کرمان پایین است و وزارت آموزش و پرورش به دنبال تهیه الگوی شهریه برای مدارس غیردولتی است.
 
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش  از بخشودگی چهار درصدی مالیات مراکز غیردولتی خبرداد و گفت: هیچ جای قانون و تحت هیچ عنوانی مبلغی از سوی مدارس غیردولتی به حساب دولت واریز نمی‌شود.
 
زینی‌وند از تشکیل کارگروهی با حضور معاون پشتیبانی و توسعه وزارتخانه برای شناسایی زمین‌هایی با کاربری آموزشی جهت در اختیار قراردادن به مراکز غیردولتی خبرداد.
 
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.