یاسوج؛

برخورداری 80 درصد روستائیان از گاز

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت یازدهم 185 روستا گازرسانی شدند و در سفر اخیر هیأت دولت به استان گازرسانی به چندین روستا در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت به دولتمردان به تشریح خدمات دولت یازدهم پرداخت و گفت: خوشبختانه طی چند سال خدمت دولت تدبیر و امید خدمات خوبی به مردم استان ارائه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زمان آغاز به کار دولت یازدهم و خدمات‌دهی آن تا کنون بیان کرد: در دولت یازدهم 185 روستا گازرسانی شدند و 100 روستا از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

خادمی با تاکید بر اینکه شاخص برخورداری روستائیان از نعمت گاز به 80 درصد رسیده است، گفت: در سفر اخیر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی به چندین روستای استان در دستور کار قرار گرفت.

وی از شاخص 72 درصدی آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید خبر داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه پرداخت از جیب مردم از 40 درصد در روستاها به سه درصد و در شهرها به شش درصد رسیده، گفت: خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان گام‌های خوبی با اجرای طرح تحول سلامت برداشته شد.

خادمی در ادامه با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم شاخص خروج بیماران از استان به سایر استان‌ها برای معالجه کاهش یافت، گفت: به ازای هر هزار بیمار در استان 30 نفر از استان در بخش بستری از استان خارج می‌شدند که این تعداد در حال حاضر به هفت نفر رسیده است.

این مسؤول با بیان اینکه با آغاز به کار دولت یازدهم 260 باب خانه بهداشت در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت که الان این تعداد به 340 باب رسیده است، گفت: در حال حاضر هفت دستگاه سی.تی.اسکن و ام.آر.آی در استان وجود دارد که تا قبل از شروع دولت یازدهم این تعداد تنها سه دستگاه بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزایش شاخص سرانه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از 52 صدم به 92 صدم را از دیگر خدمات دولت یازدهم در استان عنوان کرد و گفت: در دولت یازدهم طرح هادی 52 درصد روستاهای استان اجرا شده است.

خادمی با تاکید بر اینکه خدمات خوبی در دولت یازدهم به جامعه ارائه شد، گفت: تا قبل از شروع به کار دولت یازدهم آبیاری تحت فشار 21 هکتار بود که این میزان در دولت یازدهم به 25 هکتار رسید.

وی در پایان خرید تضمینی گندم قبل از دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد را 17 هزار تن عنوان کرد و گفت: خرید تضمینی گندم در دولت یازدهم به 62 هزار تن رسید.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.