ترامپ: قصد دارم حزب جمهوری‌خواه را به پناهگاه سیاه‌پوستان آمریکایی تبدیل کنم

نامزد انتخابات آتی آمریکا، که در تلاش برای کسب آرای اقلیت‌هاست، مدعی شد مشکلات سیاه‌پوستان را حل می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای پی تی ان، دونالد ترامپ که به خوبی به اهمیت آرای اقلیت ها برای پیروزی در مبارزات انتخاباتی برای رسیدن به کاخ سفید واقف شده است، بار دیگر از لزوم همراه شدن رنگین‌پوستان با حزب جمهوری‌خواه سخن گفت و اینکه مشکلات آن‌ها را حل خواهد کرد.

وی در یکی از تجمع‌های انتخاباتی‌اش در شهر دس موینس در ایالت آیووا گفت:«هیچ چیز برای من مهمتر از آن نیست که بار دیگر آرای سیاهپوستان را به سمت حزبمان بکشانم و بار دیگر این حزب را به پناهگاه سیاهپوستان آمریکایی تبدیل کنم یعنی همان وضعی که در گذشته وجود داشت.»

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی آمریکا افزود: میلیون‌ها میلیون سیاهپوست در آمریکا حضور دارند که فوق‌العاده موفق بوده‌اند. آن‌ها این شایستگی را دارند که دولتی داشته باشند تا از آن‌ها محافظت کند و به کمک های باورنکردنی آنها به آمریکا ارج بنهد. پیام من به کسانی که متحمل رنج و مشکل هستند این است که به دونالد ترامپ رای بدهید. من این مشکلات را حل خواهم کرد. سیاهپوستان و لاتین تبارهای آمریکا! به دونالد ترامپ رای بدهید. من مشکلات را حل خواهم کرد. مشکلات حل خواهد شد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار