کرمانشاه؛

بهره برداری از طرح ها در هفته دولت

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از انجام مطالعه منطقه ویژه اقتصادی اورامانات و ارائه آن به هیئت دولت به منظور تصویب و اجرا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مجتبی نیک کردار با بیان اینکه چهار درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور وهیئت دولت به شهرستان پاوه اختصاص یافته است گفت:از این مبلغ 280 میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان، 95 میلیارد ریال برای تکمیل واتمام بیمارستان جدید شهرستان و 35 میلیارد ریال جهت احداث تصفیه خانه شماره 2 شهر پاوه وخط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب آن هزینه می‌شود.

در ایام هفته دولت از 30 طرح وپروژه عمرانی با بیش از 77 میلیارد ریال اعتباردر این شهرستانبهره برداری شده است و دو طرح با بیش از 38 میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل احداث وآسفالت راه روستای خانقاه از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه به طول 2 کیلومتر و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و آسفالت داخل روستای چورژی از توابع بخش مرکزی به طول یک کیلومتر است که در مجموع برای اجرای این دو طرح 38 میلیارد و700 میلیون ریال هزینه شده است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، هفته ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.