برگزاری هم اندیشی رسانه و آسیب های اجتماعی در سازمان صدا و سیما

جلسه هم اندیشی رسانه و آسیب های اجتماعی با حضور مدیران، پژوهشگران و محققین رسانه ملی در تالار پژوهش مرکز پژوهش و سنجش افکار برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سیما، دکتر میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در این جلسه گفت: تقویت باورهای دینی و مهارت های اجتماعی در وجود قشرهای آسیب پذیر دو راهکار اصلی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
 
وی تأکید کرد: ما به عنوان رسانه ملی باید در زمینه آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌ها را به سطح استان‌ها و شهرستان‌ها برسانیم.
 
میرباقری با  اشاره به  اینکه در كشور ايران، كاهش آسيب‌هاي اجتماعي جوانان درخواستي است كه همواره خانواده ها مطرح مي‌كنند افزود: در واقع این  نگراني خانواده ها، نهادهاي اجتماعي و حاكميتي است. رسانه ملي با كاركردهاي آگاه سازي، اطلاع رساني، ارشادي، تفريحي و فراغتي، در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي جوانان و كاهش آنها در كنار ديگر نهادهاي اجتماعي و سياسي، نقش مهمي را ايفا مي كند.
 
معاون سیما با اشاره به طرح مطالعاتی خود گفت: در چنین حالتی است که می‌توان به سازنده بودن رسانه ملی و کارکرد آموزشی و جامعه‌پذیری آن اعتماد و اطمینان صددرصد پیدا کرد.
 
لازم به ذکر است در این جلسه هم اندیشی از منشورات سال 1395 مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان با حضور دکتر عبدالملکی رونمایی شد .




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار