حمایت 90 چهره نظامی از دونالد ترامپ

90 چهره نظامی با ارسال نامه‌ای سرگشاده از نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کردند.

حمایت 90 چهره نظامی از دونالد ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نیویورک‌تایمز؛ ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز نامه‌ای مبنی بر حمایت 90 چهره نظامی از کاندیداتوری ترامپ منتشر کرد.

در این نامه سرگشاده که به امضای 90 ژنرال و چهره بازنشسته نظامی آمریکایی رسیده است بر اصلاح مسیر رسیدن به امنیت ملی در آمریکا تأکید شده است.

در بخشی از این نامه آمده است: انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 فرصت مناسبی برای ارتقای امنیت ملی آمریکا و تغییر رویکرد سیاسی این کشور است. در مقام سران ارشد نظامی بازنشسته آمریکا معتقدیم این تغییرات فقط به‌وسیله شخصی که عمیقاً با تهدید، جنگ و ناامنی را احساس کرده اجرا می‌شود. به همین دلیل، ما از نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کنیم و او را فرمانده ارشد نیروهای نظامی آمریکا می‌دانیم.

ترامپ تلاش گسترده‌ای برای کمرنگ کردن محبوبیت کلینتون در میان نظامیان و خانواده آن‌ها انجام داده است. وی به تعدد در سخنرانی‌های خود حضور یک زن در مقام فرماندهی کل نیروهای نظامی آمریکا را زیر سؤال برده است. به نظر می‌رسد این رویه در آستانه برگزاری نخستین مناظره دو نامزد در 26 سپتامبر (7 مهر) موفقیت‌آمیز بوده است.

از مهم‌ترین چهره‌هایی که نامه حمایتی از ترامپ را امضا کرده‌اند می‌توان به سرلشگر سیدنی شاچنو، یکی از بازماندگان هولوکاست و دریادار چارلز ویلیامز از نیروی دریایی اشاره کرد. همچنین بسیاری از نظامیان حامی میت رامنی، نامزد جمهوری‌خواه دو دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در فهرست امضاکنندگان این نامه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار