کرمان؛

پروژه بزرگ آزادی کرمان ترافیک کرمان را باز می کند

شهردار کرمان با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه میدان آزادی گفت: این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه بزرگ آزادی کرمان ترافیک کرمان را باز می کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ، علی بابایی ضمن تشکر از مردم کرمان به دلیل همکاری با شهرداری در خصوص اجرای پروژه های شهری گفت: شهر کرمان سال ها در زمینه توسعه معابر شهری شاهد رکود بوده است؛ بنابراین برای توسعه شهری چاره‌ای جز اجرای طرح های متعدد عمرانی نبود.

وی  افزود: گره ترافیکی کرمان با اجرای این پروژه از بین رفته و زمینه توسعه ساختار شهری را فراهم می‌کند.

شهردار کرمان با اشاره به اجرای بدون وقفه پروژه میدان آزادی توسط قرارگاه خاتم خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته پروژه میدان آزادی ۲۲ بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بابایی با بیان این که بخش راست گرد خیابان استقلال از ابتدای مهرماه زیر بار ترافیکی می‌رود افزود: با این اقدام از میزان ترافیک، همزمان با بازگشایی مدارس کاسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش پیمانکار و شهرداری تسریع در اجرای این پروژه است، اما جابجایی تاسیسات شهر کرمان که اکثرا از میدان آزادی می‌گذشت یکی از سخت‌ترین و زمان‌برترین مراحل کار بود.

بابایی با بیان این که هم اکنون حجم کار در خیابان بهمنیار افزایش یافته و کار به سرعت پیش می رود خاطرنشان کرد: حجم کار میدان آزادی بسیار بالا است و تاکنون ۸۰۵ شمع در این میدان ریخته شده و این کار همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.