کرمان؛

مجوز چاپ 32 کتاب در استان

معاون فرهنگی ارشاد استان کرمان، از صدور 32 مجوز کتاب در شهریورماه 95 خبر داد.

مجوز چاپ 32 کتاب در استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، وحید محمّدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از صدور مجوّز پیش از چاپ ٣٢ کتاب از سوی هیأت نظارت بر ضوابط نشر کتاب استان در شهریورماه ٩٥ جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه هیأت چاپ و نشر استان، شهریور امسال ٣٥ عنوان پیش نویس کتاب را بررسی نمودند، اظهار داشت: از این تعداد ٣٢ عنوان قابل چاپ و ٣ عنوان مشروط شده است.

مجمدی با اشاره به اینکه ١٧ عنوان پیش نویس جدید نیز، جهت بررسی به اعضاء گروه های کارشناسی تحویل گردیده است، ادامه داد: در این ماه ١٩ عنوان کتاب چاپ اوّل، چاپ و اعلام وصول شدند.

معاون ارشاد استان گفت: هیأت نظارت بر نشر کتاب استان امیدوار است ضمن نظارت و حمایت از فعّالیّت های فرهنگی مرتبط با چاپ و نشر کتاب، ارتقاء مشارکت فرهنگی ناشران استانی و صاحب نظران در بهبود کیفیت نظارت و تسریع صدور مجوز پیش از چاپ کتاب در چارچوب ضوابط نشر مصوب شورای عالی انقلاب، رونق بخشی توأمان در حوزه نشر و حوزه کتابخوانی را فراهم کند و فضای تخصصی تر و دقیق تری را تجربه نماید.
انتهای پیام / ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار