کرمانشاه؛

برخورد با تخلفات گردشگری

با متخلفین حوزه گردشگری استان کرمانشاه برخورد قانونی و جدی به عمل خواهد آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: با متخلفین حوزه گردشگری استان کرمانشاه برخورد قانونی و جدی به عمل خواهد آمد.

علیرضا مرادی‌بیستونی افزود: کلیه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، هتل ها و رستوران های بین راهی و دیگر تاسیسات گردشگری در سطح استان که دارای مجوز رسمی از این اداره کل هستند به طور مرتب و مستمر تحت بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.

وی افزود: این اداره طی بخشنامه ای به کیه دفاتر دارای مجوز خدمات مسافرتی و جهانگردی سطح استان رعایت کلیه شئونات اسلامی و عرفی را ابلاغ کرده و اعلام داشته با هر گونه تخلف در دفاتر خدمات مسافرتی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

مرادی بیستونی یادآور شد: استان کرمانشاه دارای توانمندیها و پتانسیل های بالقوه ای در بحث گردشگری است بنابراین اجازه نخواهیم داد که عده ای سودجو، با بروز تخلفاتی موجبات ناراحتی و دلخوری گردشگران این دیار را فراهم آورند.

وی ادامه داد:کرمانشاه به عنوان نگین گردشگری غرب ایران زمین جاذبه های کم نظیری برای گردشگران داخلی و خارجی دارد و ما وظیفه داریم بهترین شرایط ممکن را برای بازدید گردشگران از این موهبت های الهی و خدادادی فراهم کنیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.