فارون: انگلیس باید همه‌پرسی دیگری برای خروج از اتحادیه اروپا برگزار کند

رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس خواستار برگزاری همه‌پرسی دیگری درباره خروج این کشور از اتحادیه اروپا شد.

فارون: انگلیس باید همه‌پرسی دیگری برای خروج از اتحادیه اروپا برگزار کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، «تیم فارون،» رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس، در گردهمایی سالانه حزب متبوعش از اعضای این حزب خواست برای ادامه نقش این کشور در اتحادیه اروپا به مبارزه خود ادامه دهند. فارون خواستار برگزاری دومین همه‌پرسی پیش از «خروج انگلیس از اتحادیه اروپا» (برکسیت) شد. 

وی همچنین هشدار داد دعوای درون‌حزبی و شکست لیبرال دموکرات‌ها به معنای خروج بدون هدف از اتحادیه اروپا و حکومت 25 ساله حزب محافظه‌کار در این کشور خواهد بود. 

رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس همچنین اظهار داشت معتقد است «ترزا مِی،» نخست‌وزیر این کشور، فردی عملگراست و با پیشنهاد وی برای برگزاری همه‌پرسی دیگری درخصوص خروج از اتحادیه اروپا، موافقت خواهد کرد. 

ترزا می وعده داده درخصوص خروج از اتحادیه اروپا به خواست مردم این کشور عمل خواهد کرد. از سوی دیگر، «نایجل فراژ،» رهبر حزب استقلال پادشاهی متحد (یوکیپ)، از فارون بدلیل آنکه به خواسته دموکراتیک مردم انگلیس که با بیش از یک میلیون رأی از برکسیت حمایت کردند، احترام نمی‌گذارد به شدت انتقاد کرد.  


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار