به مناسبت عید غدیر خم؛

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مهمان «کوی محبت»می شود

ویژه برنامه «کوی محبت» همزمان با افتتاح فاز جدید صحن حضرت زهرا(س) با حضور حسن پلارک؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن پلارک در این ویژه برنامه به بیان نکاتی پیرامون افتتاح فاز جدید صحن حضرت زهرا (س) خواهد پرداخت. همچنین گزارشی تصویری از مراسم بازگشایی صحن و جشن های غدیر در کنار مداحی های ویژه از جمله تدارک های «کوی محبت» برای مخاطبان خود است. 

گفتنی است این ویژه برنامه در سه نوبت دوشنبه 29 شهریور ساعت 12 و 19:30 و سه شنبه 30 شهریور ساعت 19:30 به روی آنتن می رود.

اعزام اولین کاروان خانواده شهدای مدافع حرم به کربلا  
همچنین برنامه «کوی محبت» همزمان با دهه ولایت و به مناسبت عید غدیر خم اولین کاروان همسران و خانواده های شهدای مدافع حرم را به کربلای معلی اعزام می کند.

برنامه «کوی محبت» با مشارکت دبیر جشنواره فیلم مدافعین حرم؛ سید محمد هادی رضوی خانواده های شهدای مدافع حرم را در قالب دو کاروان 15 نفره راهی عتبات مقدسه می کند که گروه اول دوشنبه 29 شهریور ماه و گروه دوم، مهرماه زائر این سفر معنوی خواهند شد.

از سوی دیگر در ادامه مسیر تجلیل از قهرمانان مدال آور المپیک که تعدادی از آنها طی اقدامی ارزشمند در برنامه «کوی مبحت» مدال های خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کردند؛ به دعوت جشنواره فیلم مدافعان حرم به عتبات (کربلای معلی) فرستاده خواهند شد. 

برنامه «کوی محبت» کاری است از گروه امور اجتماعی به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی که به صورت ثابت جمعه هر هفته ساعت 19:30 در جدول پخش شبکه دو قرار دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار