ویدئویی که بیش از 50 میلیون بار به اشتراک گذاشته شد

اخیرا کودکی با شرکت در چالش باز کردن طناب از دست و پا، ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد که بیش از 50 میلیون بار به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی صحنه ای مشهور از فیلم " ذره ای آرامش" که یکی از فیلم های جیمز باند محسوب می شود، ویدئوها و چالش های جدیدی در فضای مجازی راه اندازی شد. در این صحنه در حالی که جیمز باند دستگیر و دست و پایش با طناب های پلاستیکی بسته شده بود، این شخصیت مشهور به طرز شگفت انگیزی در عرض چند ثانیه دست و پایش را به وسیله یک چاقو باز کرده و توانست فرار کند.  اما کسی که توانست آن گره های کور را باز کند، جیمز باند بود و شاید در دنیای واقعی باز کردن گره ی طناب های پلاستیکی به این سادگی ها نباشد.

به دنبال فراگیر شدن این صحنه در فضای مجازی و چالشی که پس از آن در شبکه های اجتماعی راه اندازی شد، کاربران ویدئویی هایی از خود در فضای مجازی منتشر کردند که حکایت از باز کردن هرچه سریع تر طناب های پلاستیکی از دست و پای آن ها داشت.

اما در این میان ویدئویی در یکم سپتامبر با همین موضوع در فضای مجازی منتشر شد که بیش از 59 میلیون بار در شبکه های اجتماعی باز نشر شد. یکی از کاربران فیس بوک آمریکایی به نام میشل آنیل با شرکت در این چالش، قطعه فیلمی از دختر خود منتشر کرد که نشان می داد چطور در کمتر از یک دقیقه طناب های بسته شده به دست و پا را می توان باز کرد. این دختر بچه توضیح می دهد که این نوعی آموزش مربوط به بچه هایی است که به آن ها نشان می دهد اگر دزدیده شدند چگونه به سرعت دست و پای خود را باز کنند.

پس از آن، میلیون ها ویدئوی دیگر در فضای مجازی با این عنوان که چگونه از دست سارقین خود را نجات دهید، منتشر شد.

ویدئویی که بیش از 50 میلیون بار به اشتراک گذاشته شد


ویدئویی که بیش از 50 میلیون بار به اشتراک گذاشته شد



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
پس لینکش!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
پس ويدئوش چي شد؟