ضد و نقیض‌های تحویل مسکن مهر به مردم

گرچه مسئولان وزارت راه و شهرسازی همواره بر تحویل واحدهای مسکن مهر با امکانات زیربنایی و روبنایی تأکید کرده‌اند، طی ماه‌های اخیر برخی واحدهای تحویل‌شده به متقاضیان همچنان بدون امکانات بوده و عملاً قابل سکونت نیست.

ضد و نقیض‌های تحویل مسکن مهر به مردم
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از انتقاداتی که همواره دولت یازدهم به‌خصوص مسئولان وزارت راه و شهرسازی پیکان آن را به‌سمت دولت قبل نشانه رفته‌اند موضوع تحویل واحدهای مسکن بدون امکانات زیربنایی و روبنایی به مردم بوده است، این در حالی بود که به‌عنوان نمونه شماری از واحدهای افتتاح و تحویل شده مسکن مهر به‌مناسبت هفته دولت امسال از برخی امکانات روبنایی و زیربنایی محرومند، مسئله‌ای که با اعتراض متقاضیان مسکن مهر مواجه شده است.

در این وضعیت قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اولویت اصلی دولت در اجرای مسکن مهر را تأمین امکانات زیرساختی اعلام کرده است. مهرآبادی دراین‌باره اولویت نخست دولت و این وزارتخانه در اجرای پروژه‌های مسکن مهر را تأمین و توسعه امکانات زیرساختی و نیازهای زیربنایی عنوان کرد.

وی افزود: نبود شبکه فاضلاب، خدمات زیربنایی و توجه نکردن به موضوع بهسازی معابر، مشکلات اصلی پروژه‌های مسکن مهر کشور است.

در پردیس و پرند به‌عنوان دو شهری که سهم بالایی در جانمایی مسکن مهر داشته‌اند، چندی پیش تعدادی واحد افتتاح و تحویل متقاضیان شد، اما متقاضیان طی یک ماه اخیر گلایه‌های زیادی در خصوص نبود امکانات زیربنایی و روبنایی داشته‌ و خواستار رسیدگی به آن از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.