مشهد؛

واگذاری هزار و ۳۷۸ واحد مسکن مهر در گناباد

رییس راه و شهرسازی گناباد از واگذاری هزارو ۳۷۸ واحد مسکن مهر درشهرستان گناباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدحسین ضیایی‌کلات افزود: در راستای تامین مسکن اقشار کم درآمد مسکن مهر گناباد در قالب 16 تعاونی مسکن مهر به تعداد 584 واحد و در قالب قراردادهای سه جانبه با 1544 واحد و در قالب مسکن مهر خود مالکین با 722 واحد در این شهرستان آغاز به کار کرد.

وی گفت: از این تعداد، مجموع 1378 واحد به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته و 339 واحد نیز در دست اقدام می‌باشد که در آینده نزدیک تحویل متقاضیان محترم خواهد گردید.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد افزود: در راستای تامین شبکه‌های خدماتی زیربنایی در تمامی سایت‌های مسکن مهر اقداماتی شامل تامین شبکه‌های آب، برق، مخابرات، گاز و مضافا در شهرک شهرجو شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه محلی اجرا گردیده است.

ضیایی‌کلات خاطرنشان کرد: همچنین آسفالت معابر سایت قنبرآباد به صورت کامل انجام شده و سایت 300 واحدی سپهرشرق و شهرک شهرجو(شهرک امام رضا(ع)) در شرف اقدام می‌باشد که در این قالب با اختصاص اعتبارات دولتی و تهاتر زمین صنوف مزاحم با شهرداری محترم گناباد جهت آماده‌سازی سایت شهرک شهرجو صورت گرفته است.

وی گفت: هم اکنون مسکن مهر این شهرستان دارای پیشرفت فیزیکی 97 درصد می‌باشد که طی دو سال گذشته 50 درصد رشد داشته و در این راستا عدم متقاضی برای باقیمانده واحدهای این شهرستان به تعداد 1133 واحد و همچنین عدم مراجعه برخی از متقاضیان جهت اخذ سند اعیانی، از مشکلات پیش روی این اداره می‌باشد، امید است به همت متقاضیان این مشکل نیز رفع گردد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.