مشهد؛

آغاز اجلاس سراسری مدیران عامل شرکت های صنایع پتروشیمی کشور در مشهد

بیست و هفتمین اجلاس سراسری مدیران عامل شرکت های صنایع پتروشیمی کشور امشب با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در مشهد آغاز به کار کرد.

آغاز اجلاس سراسری مدیران عامل شرکت های صنایع پتروشیمی کشور در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در مراسم آغاز به کار این اجلاس گفت: رویکرد کلی رعایت اصول ممیزی، مدیریت و تقویت واحدهای" HSE "(سلامت، ایمنی و محیط زیست) در مناطق، تجهیز تاسیسات و واحدهای عملیاتی برمبنای دو اصل فرآیندمحوری و حرفه ای گری در همه شرکت های صنعت پتروشیمی است.
مهندس مرضیه شاهدایی با اشاره به اینکه حادثه آتش سوزی پالایشگاه بوعلی اولین و آخرین حادثه در صنعت پتروشیمی نیست و نخواهد بود افزود: با اجرای اصول ایمنی و تجهیز شرکت ها می توانیم خسارات ناشی از حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.
وی گفت: تامین نیازهای نیروی انسانی فعال در این بخش در ارتقای ایمنی و کیفیت در امنیت کاری پتروشیمی ایران نقش به سزایی خواهد داشت و همگام با پیشبرد اصول "اچ اس ای" بر این امر نیز باید توجه ویژه ای داشت.
مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خراسان نیز در این مراسم از عملیات تعمیرات اساسی پتروشیمی خراسان به عنوان بزرگترین رخداد فنی مهندسی شرق کشور یاد کرد و گفت: تعمیرات اساسی پتروشیمی خراسان با استفاده از توان و دانش مهندسان داخلی صورت گرفت که یکی از بزرگترین اقدامات در صنعت پتروشیمی است.
مهندس موسوی افزود: تعویض جداکننده واحد اوره یکی از حساس ترین و پیچیده ترین عملیات تعمیری در پتروشیمی خراسان بود که با استفاده از توان کارشناسان داخلی شرکت این عملیات سخت و طاقت‌ فرسا با کمترین هزینه انجام شد.
بیست و هفتمین اجلاس سراسری مدیران عامل شرکت های صنایع پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت صنایع پتروشیمی خراسان و شرکت رازی برگزار شده است.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: اجلاس ، صنایع ، پتروشیمی ، کشور ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.