مشهد؛

برگزاری تجمع بزرگ دلدادگان حسینی در مشهد

تجمع بزرگ دلدادگان حسینی با حضور هزاران نفر از فرمانده هان و اعضای بسیج و سپاه امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تولیت عظمای آستان قدس رضوی صبح امروز در مراسم تجمع بزرگ دلدادگان حسینی در مجتمع آیه های مشهد گفت: امروز عاشورا و قیام آقا ابا عبد الله الحسین (ع) جامعه بشری را متحول کرده است .

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان زوایای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی قیام عاشورا و تاثیرات آن در عصر کنونی افزود: هرچه این تجلیل از مقام سید و سالار شهیدان توام با تحلیل باشد عزاداری ما نیز با معناتر است .

او گفت : در دنیای امروز که استکبار جهانی می خواهد انسان را غرق کند هر کس بر این کشتی که ناخدایش امام حسین (ع) است سوار شود نجات پیدا می کند .

تولیت عظمای آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ما از کودکی با نام امام حسین (ع) آشنا شده ایم افزود :بی شک حضرت علی اصغر (ع) و رقیه 3 ساله آقا ابا عبد الله الحسین (ع) گره های بشریت امروز را باز می کنند .

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت : سخنان حضرت رقیه (س) با سر بریده پدر در خرابه شام محاکمه بشریت است، همان بشریتی که سیلی به صورت او زد و حسینی را که برای نجات آدمی آمده بود سر مطهرش را غرق خون کرد .

تولیت عظمای آستان قدس رضوی گفت : بشریت امروز باید پاسخ دختر 3 ساله امام حسین (ع) را بدهد که چرا آقایی که همه وجودش وقف بشریت است باید بدن مطهرش قطعه قطعه شود .

قرائت زیارت عاشورا، صلوات خاصه امام رضا (ع) و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت در رثای سومین امام شیعیان جهان حضرت آقا ابا عبد الله الحسین (ع) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود .

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.