معاون اجرایی رییس جمهوری؛

ایجاد وفاق ملی انتظار دولت از مجموعه ی جریان های سیاسی

معاون اجرایی رییس جمهوری از مهمترین ویژگی های دولت تدبیر و امید را توجه به وفاق ملی و ایجاد نشاط ملی در کشور دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد شریعتمداری در دیداربا فعالان سیاسی خراسان رضوی افزود: در دولت یازدهم به رغم همه محدودیت وفاق و نشاط ملی ایجاد شد که حضور پرشور مردم در انتخابات شوراها و مجلس، ایجاد اعتماد عمومی و بلوغ سیاسی از نشانه های آن است.

وی گفت: یکی از انتظارات دولت از مجموعه ی جریان های سیاسی کشور حرکت در جهت ایجاد وفاق ملی با توجه به بلوغ سیاسی ایجاد شده در کشور است.

معاون اجرایی رییس جمهوری موفقیت های دولت در حوزه ی اقتصادی را در سایه ی ایجاد امید در میان مردم دانست و بر لزوم تقویت آن در جامعه تاکید کرد.

شریعتمداری افزود: پس از انجام دور اول سفرها به کاروانسالاری دکتر روحانی، دور دوم سفرها با هدف ارتباط با گروههای مرجع در استان ها و پیگیری مصوبات دور اول سفرها انجام می شود.

وی با اشاره به دیدارهای مشاورین و معاونین رییس جمهور با گروههای مختلف استان خراسان رضوی تصریح کرد: انجام این سفرها برای پیگیری مصوبات از ابتکارات دکتر روحانی است که در آن ها مروری بر طرح ها و پروژه های مصوب در سفرهای رییس جمهوری انجام می شود.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه استاندار خراسان رضوی و معاون سیاسی گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات دولت تدبیر و امید در استان ارائه کردند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.