مشهد؛

اسلام هراسی بزرگترین خطر برای اسلام

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت دینی و مذهبی گفت: بزرگترین خطر برای اسلام ، اسلام هراسی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام والمسلمین یونسی در نشست صمیمی با علما و فرهیختگان اهل سنت گفت : در جمهوری اسلامی تفاوتی بین شیعه و سنی نیست و نباید از برخی تفاوت ها برداشت بدی داشت.

وی گفت : اسلام چهره ای خشونت بار ندارد و بر پایه مهربانی ، عدالت و اخلاق می باشدو با این تفکر در حال گسترش است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت دینی و مذهبی گفت: شیعه و سنی ید واحده هستند و با جامعه بشری مشکلی ندارند و از این رو داعش و گروه های تکفیری را برای بد نام کردن اسلام بوجود آورده اند .

حجت الاسلام یونسی افزود:نباید به وهابیت و گروه های تکفیری میدان داد تا شعار اسلام باشندزیرا آنها بدنبال گسترش شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند.

وی با اشاره به امنیت بالا در ایران گفت: در دنیای پر آشوب و در سایه اخوت و برادری ایران با افتخار در امنیت کامل قرار دارد و از این نعمت هم شیعه و هم سنی بهره مند می باشند.

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: بیکاری و اشتغال تو مشکل اصلی در کشور می باشد که دولت با هدف قرار دادن محرومیت زدایی در بین اقشار و اقوام مختلف دینی و مذهبی بدنبال اجرای سیاست های خود می باشد که در بلند مدت و کوتاه مدت برنامه ریزی کرده است و مردم شاهد به ثمر نشستن برنامه های کوتاه مدت خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: دولت مصمم و پایبند به وعده های خود است و در این بین متاسفانه عده ای مانع تراشی میکنند تا دولت را از وعده های خود دور کنند اما دولت بدون توجه و در نظر گرفتن این موانع بدنبال رفع مشکلات کشور می باشد.

انتهای پیام//م.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.