بیرجند؛

فضای سبز زیبا و بدون بو در تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند

تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند فضای سبز زیبا و بدون بوی نامطبوع دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند فاضلاب صنعتی را با فرآیند لجن فعال و باکتری با رشد چسبنده تصفیه می کند که باعث می شود بوی نامطبوع فاضلاب در تصفیه خانه ایجاد نشود.

مهندس حاجی پور با بیان اینکه در این تصفیه خانه فاضلاب های صنعتی پس از تصفیه برای آبیاری فضای سبز استفاده می شود،افزود:فضای سبز ایجاد شده در تصفیه خانه و شهرک صنعتی که بیشتر درختان سوزنی برگ را در بر می گیرد مانند ریه های شهرک صنعتی عمل می کنند.

وی با بیان اینکه حدود 40 کارخانه در شهرک صنعتی به تصفیه خانه متصل هستند،گفت: کارخانه های دیگر یا در حال اتصال به تصفیه خانه هستند و یا در کارخانه،واحد پیش تصفیه دارند و از آب تصفیه شده در داخل کارخانه استفاده می کنند.

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی با بیان اینکه در این واحد تلفات بسیار اندک است،افزود: روزانه 150 متر مکعب فاضلاب صنعتی وارد این تصفیه خانه شده و همین میزان از تصفیه خانه خارج می شود.

مهندس حاجی پور آلاینده های این فاضلاب ها را شیمیایی و میکروبی دانست و گفت: آزمایش های روزانه،هفتگی و ماهانه بر پسآب تصفیه خانه انجام شده و سطح استاندارد آن سنجیده می شود.


فضا سبزی زیبا و بدون بو در تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند


فضا سبزی زیبا و بدون بو در تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند





فضا سبزی زیبا و بدون بو در تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.