یاسوج؛

کشف 51 کیلوگرم مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 51 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی فارس کشف و ضبط شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ سعید بالش زر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان پس از دریافت خبری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از استان های جنوبی به سمت استان های مرکزی کشور تحقیقات خود را برای توقف آن آغاز کردند.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مراجع قضایی به استان فارس اعزام شدند و پس از همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در جاده ارتباطی اقلید - شیراز تور ایست و بازرسی برپا کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مأموران هنگام مشاهده یک دستگاه خودروی تک 10 چرخ حامل مواد مخدر آن را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ بالش زر عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو 51 کیلوگرم تریاک کشف و راننده آن نیز تحویل مراجع قضایی شد.

وی ابراز داشت: خودروی تک 10 چرخ حامل مواد مخدر به پارکینگ انتقال یافت.

سرهنگ بالش زر گفت: استمرار اجرای عملیات های مشترک با دیگر استان های کشور به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد است که بیانگر همدلی و هم پوشانی نیروی انتظامی خواهد بود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.